اخبار داغ

نمایشگاه کتاب در بوکان گشایش یافت

نمایشگاه کتاب در بوکان گشایش یافت
نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور ناشران تهرانی از روز پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه و به مدت یک ماه در فرهنگ سرای سیمرغ بوکان گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان امروز در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: ۳ هزار عنوان کتاب در در این نمایشگاه ارایه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

‌منصوراحمدی افزود: کتاب های این نمایشگاه در بیش از ۱۳ موضوع مذهبی، ادبیات، تاریخ، روانشناسی، کودکان و فلسفه، کامپیوتر، دانشگاهی، ورزشی، آشپزی با ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف به علاقه مندان و دوستداران کتاب عرضه می شود.

,

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه انتشارات فرهنگ جامع تهران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد، فرمانداری و آموزش و پرورش بوکان کتاب های خود را به معرض نمایش و فروش گذاشته است.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان اظهار کرد: این شهرستان یکی از شهرهای فرهنگی جنوب آذربایجان غربی است که در آن بیش از ۵۰ نویسنده مطرح و برجسته در زمینه نویسندگی کتاب و ترجمه فعالیت دارند.

,

وی گفت: این نمایشگاه همه از امروز تا ۲۱ تیر ماه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ در فرهنگ سرای سیمرغ میزبان علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه