اخبار داغ

اندر احوالات موی بلند کارلوس پویول و جوسازی رسانه ای!

اندر احوالات موی بلند کارلوس پویول و جوسازی رسانه ای!
در پی عدم حضور کارلوس پویول در برنامه ۲۰۱۸ و جو سازی رسانه ای مبنی بر ظاهر پویول، قصه مشکلات و دغدغه مردم موی بلند و ظاهر کارشناس خارجی فوتبال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری دیمه نیوز، داستان جدید و دل مشغولی جدید رسانه ها برای ملت موی کارلوس پویول شد، از دیوارنگاره ولیعصر و فیلتر تلگرام و مقصر یابی مسئولان و هزار مسئله حاشیه ای به موی کارلوس پویول رسیدیم!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

چهار سال مقصر تمام مشکلات مملکت از اول انقلاب تا الان شد دولت قبل! و ظاهرا چهار سال دیگر قرار است به این مسائل بی ارزش و حاشیه ای بپردازیم! پس سهم حل مشکلات چقدر است؟ تا جایی که صدای هم کیشان همین مسئولین درآمده که اراده ای برای حل مشکلات در این دولت وجود ندارد! رای ستانده شده و ادعاها و وعده های بر زمین مانده…!

,

مشکلات اقتصادی داریم ولی باید چند صد میلیون، پول برای حضور کارشناس خارجی فوتبال بپردازیم! همه داد این را دارند که موی پویول مسئله است والا ما پول داریم، مشکل اقتصادی نداریم، بیکاری نداریم، چند صد کارگاه و شرکت تولیدی تعطیل شده نداریم… چرا جلوگیری از حضور یک کارشناس خارجی فوتبال، حال به هر دلیلی، این قدر انعکاس داده می شود اما بیکاری جوانان نه، مشکلات معیشتی مردم نه، مشکلات فرهنگی نه؟! جوابی نمی ماند جز این که بگوئیم حضور یک کارشناس خارجی در صدا و سیمای ایران واجب تر از نان شب مردم است!

,

راستی قصه ارز، افزایش قیمت سکه، افزایش قیمت خودرو، مشکلات مردم کرمانشاه، مشکلات کارگران حقوق نگرفته، مشکلات موسسات مالی، برجام و… به کجا رسید؟! دولت مقصریاب تقصیر به گردن کیست؟! دریغ از این که مردم به دنبال مقصر مشکلات نیستند، مردم داد رفع مشکلات را دارند! چهار سال مقصریابی کردید، چهار سال وقت و هزینه و امید و تدبیر خود و ملت را خرج برجامی کردید که هیچ سودی برای ملت نداشت و الان دست تان خالی!

,

حال به کارلوس پویول با موهای بلند و فرفری رسیدیم!! ما چه ملت خوشبختی هستیم که با موی بلند یک کارشناس خارجی فوتبال سرگرم می‌شویم و تمام مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را فراموش می‌کنیم! چقدر دوست داشتنی هستیم که به روی این دولت بی تدبیر نمی آوریم ادعاهای قبل انتخابات شما را فراموش نکرده ایم! چقدر ملت نجیبی هستیم که به روی کسی از مسئولین نمی آوریم اگر همان هزینه قراردادهای خارجی و در نهایت بی نتیجه ماندن آنها را خرج کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی داخلی کنیدْ نتیجه بهتر خواهد بود! و چقدر ما خوبیم که اعتماد و امید به مسئولان داریم و همیشه چوب اعتماد خود را می خوریم!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه