اخبار داغ

با اعلام رییس اداره بهزیستی نطنز؛

شایعات مربوط به کودک آزاری در نطنز تکذیب شد

شایعات مربوط به کودک آزاری در نطنز تکذیب شد
رییس اداره بهزیستی نطنز گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر وقوع کودک آزاری در شهرستان نطنز به اداره بهزیستی اعلام نشده و شایعات منتشر شده در این خصوص در فضای مجازی به طور کامل بی پایه و اساس بوده و این موضوع تکذیب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مهدی محبی صبح امروز در گفتگو با اصحاب رسانه شایعات مطرح شده در فضای مجازی در شهرستان در مورد ارتکاب به کودک آزاری را تکذیب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز در خصوص اخبار مطرح شده مربوط به کودک آزاری در این شهرستان افزود: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر وقوع کودک آزاری در شهرستان نطنز به اداره بهزیستی اعلام نشده و شایعات منتشر شده در این خصوص در فضای مجازی به طور کامل بی پایه و اساس بوده و این موضوع تکذیب می شود.

,

محبی ادامه داد: با توجه به انتشار این خبر در روزهای اخیر در فضای مجازی، اداره بهزیستی شهرستان نطنز بر حسب وظایف ذاتی خود در این زمینه بلافاصله پیگیری های لازم را از منابع مطلع در خصوص وقوع احتمالی این آسیب اجتماعی انجام داد که پیگیری ها خوشبختانه حکایت از عدم وقوع کودک آزاری در شهرستان داشت.

,

رئیس اداره بهزیستی نطنز از اقشار مختلف مردم شهرستان نطنز خواست ضمن عدم توجه به شایعات مطرح شده در فضای مجازی، در صورت مشاهده و اطلاع از هر نوع کودک آزاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره بهزیستی شهرستان اطلاع دهند تا از طریق هماهنگی با مراجع ذیربط، موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه