اخبار داغ

رئیس آبفای شهری اردستان خبر داد؛

حفر چاه جدید با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال اعتبار در اردستان/ تعویض 2500 متر خط انتقال آب و 754 کنتور برای کاهش پرت آب

حفر چاه جدید با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال اعتبار در اردستان/ تعویض 2500 متر خط انتقال آب و 754 کنتور برای کاهش پرت آب
رئیس آبفای شهری اردستان، گفت: به منظور تقویت آب شهر اردستان و مقابله با کم آبی به زودی حفر چاه جدید با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس شریعت مدار در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: به منظور کنترل کم آبی در اردستان برنامه راهبردی تنظیم که بر اساس آن برنامه ریزی ها صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: برای کمبود آب در شهر اردستان با اضافه کردن آب چاه به شبکه آبرسانی مسئله بحران آب را کنترل و توصیه می شود هر چه بیشتر نسبت به صرفه جویی دقت لازم را داشته باشید.

,

رئیس آبفای شهری اردستان گفت: به منظور متعادل کردن تنظیم فشار آب در اردستان و زواره با توجه به اختلاف 220 متری ارتفاع تعداد پنج دستگاه فشار شکن با هزینه 100 میلیون ریالی نصب شده است.

,

شریعت مدار با بیان اینکه کل شهرستان اردستان 17 درصد پرت آب وجود دارد، تصریح کرد: برای اصلاح شبکه و پرت آب 300 انشعاب با تعویض دو هزار و 500 متر خط انتقال آب به مبلغ چهار میلیارد ریال و تعویض 754 کنتور با هزینه 750 میلیون ریال انجام شده است.

,

وی همچنین استاندارد کاهش پرت آب در کشور را یک درصد اعلام کرد که شهرستان اردستان توانسته این مقدار را از سال 91 تا کنون اجرایی کند.

,

رئیس آبفای شهری اردستان گفت: تحت پوشش بودن آب به صورت 100 درصدی در اردستان انجام شده و برای فاضلاب 42 درصد محقق شده است.

,

شریعت مدار به منظور پروژه های مقابله با کم آبی تصریح کرد: تجهیز و راه اندازی پمباژ شماره دو اردستان با هزینه 10 میلیارد ریال با هدف تقویت آب دریافتی از استان، حفر چاه و تجهیز آن در زواره چهار میلیارد ریال برای مقابله با کم ابی و تقویت منابع داخلی آب زواره، حفر و تجهیز چاه جدید مهاباد با تجهیزات حدود چهار میلیارد ریال با هدف تولید آب برای مخازن آب شیرین کن انجام شده است.

,

وی اعلام کرد: برای تقویت آب شهر اردستان به زودی حفر چاه جدید با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد ریال آغاز خواهد شد و در مراحل بعدی آن و به منظور تکمیل نیازمند هزینه جدید خواهد بود.

,

رئیس آبفای شهری اردستان یکی از پروژه های بزرگ اصلاح و انشعابات شهر مهاباد با سه کیلومتر و 200 انشعاب به مبلغ چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت به منظور جلوگیری از پرت آب افتتاح خواهد شد.

,

شریعت مدار یکی دیگر از پروژه های جدید این اداره را توسعه فاضلاب شهرک 209 اعلام کرد که به طول یک هزار و 300 متر با هزینه دو میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز خواهد شد.

,

وی همچنین تصریح کرد: برای خدمت رسانی بهتر به مردم و حفظ بافت تاریخی مسجد جامع و جلوگیری از حوادث احتمالی عملیات اصلاح شبکه انشعابات اطراف مسجد جامع اردستان در قالب طرح بازآفرینی با 800 متر لوله اصلی و 500 متر لوله فرعی و اصلاح 100 فقره انشعاب با هزینه دو میلیارد ریال آغاز شده است.

,

رئیس آبفای شهری اردستان اعلام کرد: اصلاح انشعابات شهرک بنیاد مسکن زواره، میدان نماز اردستان تا میدان امام به تعداد 250 فقره اصلاح انشعاب و یک هزار انشعاب فرعی و 30 فقره انشعاب جدید با هزینه یک میلیارد و 700 میلیون ریالی انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه