اخبار داغ

معاون امور جوانان هلال احمر زنجان خبرداد؛

آغاز طرح شوق رویش جمعیت هلال احمر استان زنجان

آغاز طرح شوق رویش جمعیت هلال احمر استان زنجان
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح شوق رویش جمعیت هلال احمر استان با هدف بهینه کردن و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان در زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اطمه جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، با تاکید به موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان اظهارکرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانه جمعیت هلال احمر به صورت همزمان از ۸ تیرماه در 8 پایگاه این جمعیت، با اجرای  طرح شوق رویش تا پایان شهریور اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی افزود: طرح اوقات فراغت ایام تابستان، فرصتی است که برنامه های مختلف آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی در سراسر کشور اجرایی می شود تا توانمندی های جوانان در راه درست و صحیح هدایت شود.

,

معاون امور جوانان هلال احمر استان زنجان گفت: در طرح شوق رویش که در هشت پایگاه با بیش از 80 مربی، هفت کارشناس اجرایی و دو کارشناس ستادی اجرا خواهد شد، فعالیت در زمینه آموزش کمک های اولیه، آموزش های حرفه آموزی، مسابقات و برنامه های مختلف در حوزه پیشگیری از اعتیاد و خدمات عام المنفعه و بشر دوستانه در کانون های مختلف اجرا خواهد شد.

,

, ,

جمشیدی ادامه داد: طرح شوق رویش در ۴ محور برنامه های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی و برنامه های مذهبی و مناسبتی در همه شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، اماکن فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر و همچنین دفاتر کانون های دانشجویی، جوانان، طلاب و روستایی برگزار می شود.

,

معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به پایگاههای  جوانان هلال احمردر شهرستان ها ( زنجان – ابهر – خدابنده – خرم دره – ماهنشان – ایجرود – طارم و سلطانیه ) برای ثبت‌نام و حضور در دوره‌های مختلف آموزشی مراجعه کنند..

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه