اخبار داغ

مدیرمنابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران/

تک قطبی شدن ورزش درکهگیلویه و بویراحمد/ ورزش استان وابسته به نفت است/هجمه ها علیه مدیریت ورزش در صنعت نفت گچساران ناعادلانه است

تک قطبی شدن ورزش درکهگیلویه و بویراحمد/ ورزش استان وابسته به نفت است/هجمه ها علیه مدیریت ورزش در صنعت نفت گچساران ناعادلانه است
مدیرمنابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران گفت:ورزش کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور تیم های نفتی رونقی نداردو بارها نیزاعلام کرده ام که اختلافی میان مسئولان ورزش و مدیریت نفت وجود ندارد، اماقضاوت های عجولانه و غیرکارشناسی سم مهلکی برای ورزش است که در این سال ها شاهد اظهارنظرهای ناعادلانه از سوی برخی بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  آفتاب جنوب،فرهاد جعفری،مدیرمنابع انسانی شرکت  نفت و گاز گچساران در گفت و گو با  آفتاب جنوب در خصوص عملکرد مدیران باشگاه ورزشی صنعت نفت این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی گفت: باشگاه ورزشی نفت و گاز گچساران در پنجاهمین سالگرد خود توانسته با شرکت در مسابقات مختلف ورزشی مقام‌های مختلفی را کسب کندکه تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر در سال گذشته بعد از تیم شهید چمران لارستان توانست مقام دوم را در این زمینه کسب و به جام باشگاه‌های آسیا صعود کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,  آفتاب جنوب,

 جعفری اظهارکرد: قهرمانی تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر، حضور تیم هندبال پایه بانوان در بین برترین‌های ایران، حضور تیم والیبال بانوان در لیگ خوزستان و  حضور نوجوانان و جوانان وزنه برداری نفت و گاز گچساران در سال گذشته در لیگ خوزستان جزیی از افتخارات این باشگاه به شمار می رود.

,

 معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گازگچساران

,

مدیرمنابع انسانی شرکت  نفت و گاز گچساران در ادامه به صعود مقتدرانه فوتبال بزرگسالان به مرحله نهایی پلی آف لیگ دسته دوم اشاره و تصریح کرد: همراه با تلاش‌هایی که در حال انجام است با برنامه‌ریزی و رایزنی‌هایی که صورت گرفته سرمربی نفت و گاز گچساران به زودی معرفی خواهد شد.

, .,

 وی درادامه با اشاره به صعود تیم فوتبال نوجوانان نفت و گازگچساران به مرحله یک کشوری گفت: از دیگر افتخارات این باشگاه در سال گذشته درخشش تیم فوتبال امید در لیگ کشور، درخشش تیم فوتبال جوانان در لیگ برتر و حضور تیم فوتبال نونهالان نفت و گاز گچساران قهرمان سال 96 لیگ شهرستان از افتخارات جوانان و نوجوانان ورزشی شرکت نفت گچساران است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم کار بر روی پایه  برای آینده این شهر مفید واقع شود.

,

 مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران درادامه نیز افزود: قهرمانی تیم هاکی در جام دهه فجر، نایب قهرمانی والیبال نشسته مردان در لیگ دسته اول، صعود تیم تنیس روی میز بزرگسالان به لیگ برتر ایران، کسب مقام سومی تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان در لیگ برتر، درخشش تیم بسکتبال مردان در لیگ دسته دوم و حضور تیم واترپلو در لیگ برتر از جمله افتخاراتی است که باشگاه‌ نفت و گاز گچساران در رشته‌های مختلف ورزشی در سال گذشته و در پنجاهمین سالگرد تاسیس این باشگاه  کسب کرده است.

,

فعالیت 14هزارنفر در رشته های مختلف ورزشی نفت

,

وی تصریح کرد: در سال ۹۶ در بخش خدمات رسانی ورزشی به کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت بیش از 14 هزار نفر در رشته‌های مختلف ورزشی همگانی عضویت و فعالیت ورزشی داشته‌اند که این آمار در مقایسه با سایر شرکت‌های مناطق نفتخیز جنوب قابل توجه و ارزشمند است.

,

مدیرمنابع انسانی شرکت  نفت و گاز گچساران درادامه با اشاره به معرفی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود:پس از اتمام مسابقات فصل ۹۷-۹۶ لیگ دسته دوم جلسات و رایزنی های بسیار خوبی با مربیان مطرح در سطح لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول انجام شده و به زودی سرمربی این تیم را معرفی خواهیم کرد.

, .,

جعفری تصریح کرد: شرایط مذاکرات به نحوی بود که کلیه شرایط مالی، موقعیت مکانی، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری باشگاه و همچنین رزومه کاری مربیان به عنوان مهمترین محوریت و اولویت های دو طرف مذاکره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

,

عملکرد خوب کادر فنی تیم فوتبال نفت و گازگچساران

,

وی اظهار کرد: در این میان با مربیانی که سابقه صعود با چندین تیم از لیگ دسته دوم به لیگ یک را در کارنامه خود داشتند نیز نشست های خوبی داشتیم اما با توجه به تصمیم جدی برخی از این مربیان برای حضور در لیگ یک امکان استفاده از آنها در لیگ دسته دوم مقدور نشده است.

,

مدیرمنابع انسانی نفت و گاز گچساران تاکید کرد: امور ورزش این شرکت به عنوان متولی ورزش قهرمانی و همگانی همواره مورد حمایت مجموعه مدیریت بوده و موفقیت تیم های ورزشی برگرفته از یک کار تیمی و همکاری همه عوامل و دست اندرکاران ورزش نفت و حوزه مدیریت است.

,

انتخاب سرمربی نام آشنا برای تیم فوتبال

,

جعفری با بیان اینکه عملکرد کادر فنی تیم فوتبال در فصل گذشته نمره قابل قبولی از نظر مدیریت شرکت گرفته است تصریح کرد: هدف گذاری برای فصل جدید چشم اندازی بهتر و با انگیزه بیشتر پیش روی مجموعه ورزش قرارداده و در این مسیر انتخاب یک سرمربی نام آشنا که تفکر وی مجموعه نفت را به سوی رسیدن به هدف اصلی که همان موفقیت تیم فوتبال است از مهمترین اولویت های ما خواهد بود.

,

اختلاف بین مسئولان ورزش نفت با مدیریت شرکت

,

وی اظهار کرد: من بارها در مدت حضورم در باشگاه از طرق مختلف اعلام کرده ام اختلافی میان مسئولان ورزش و مدیریت وجود ندارد و هر آنچه که وجود دارد تفاوت سلیقه بوده و این امری طبیعی در هر سیستم اداری می باشد که این مسائل موجب هم افزایی و بهبود عملکرد و نقاط ضعف کاهش می یابد و مهم این است که با همه اختلاف سلیقه ها این تیم تا پلی آف لیگ دسته دوم رسید و تنها در ضربات پنالتی مغلوب حریف تهرانی خود شد.

,

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درادامه تاکید کرد: از همه مردم فوتبالدوست گچساران خصوصا هواداران این تیم درخواست می کنم با آرامش پیگیر تحولات ورزش نفت و نتیجه مذاکرات با مربیان جدید باشند.

,

قضاوت های ناعادلانه از سوی برخی افراد

,

جعفری بیان کرد:قضاوت های عجولانه و غیرکارشناسی سم مهلکی برای ورزش خصوصا فوتبال است که متاسفانه در این سال ها شاهد اظهارنظرهای ناعادلانه از سوی عده ای بوده ایم و این اظهارات ذهنیت مردم فوتبالدوست را نسبت به زحمات دست اندرکاران ورزش کمرنگ کرده هرچند صعود به لیگ دسته اول حق مردم این دیار بوده اما با یک دید منطقی و عادلانه شاهد هستیم که این تیم در طی این سال ها بعد از سقوط به لیگ دو همواره به عنوان گزینه های مطرح صعود بوده و تا پلی آف خود را رسانده است.

,

ورزش کهگیلویه و بویراحمد وابسته به نفت

,

مدیر عامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور تیم های نفتی رونقی ندارد و همواره نام و آوازه تیم های نفتی است که ورزش این منطقه را زنده و پایدار نگه داشته است.

,

تک قطبی شدن ورزش استان

,

جعفری افزود: بودجه مصوب ورزش نفت برای توسعه زیرساخت ها و کشف استعدادهای بومی برنامه ریزی شده و هدف گذاری برای هدایت استعدادهای بومی و نفتی به سوی ورزش قهرمانی است و اگر قرار باشد بخش اعظم این بودجه را از بخش استعدادیابی ، ورزش همگانی و ورزش قهرمانی خارج کنیم و تنها به فوتبال بپردازیم متاسفانه در طولانی مدت ورزش استان یک قطبی خواهد شد ودود آن به چشم بسیاری از استعدادهای سایر رشته های ورزشی خواهد رفت.

,

عدم حمایت بخش خصوصی از فوتبال

,

وی اظهار کرد:نگاه ابزاری به فوتبال نفت برگرفته از نبود زیر ساخت های لازم در استان برای حضور چند تیم فوتبال در سطح لیگ دو و لیگ یک است و عدم حمایت بخش خصوصی از فوتبال تمام فشارها را به سوی باشگاه نفت و گاز گچساران هدایت کرده و متاسفانه هرمدیری نیز در این جایگاه قرار گیرد به ناچار با این چالش بزرگ و البته مهم روبرو خواهد شد.

,

انتظارات بالا از باشگاه نفت و گاز گچساران

,

جعفری گفت: بالارفتن انتظارات از باشگاه نفت و گاز گچساران مسیر را به سمتی برده که همه مردم تنها صعود به لیگ یک و لیگ برتر را از این تیم می خواهند در صورتیکه با نگاهی به سیاست گذاری راهبردی وزارت نفت و بودجه های مصوب شورای ورزش این وزارتخانه اولویت ورزش نفت با ورزش همگانی وکارکنان ، سپس حمایت از تیم های قهرمانی بوده که متاسفانه در این سال ها ورزش و تندرستی کارکنان صنعت نفت تحت تاثیر فشارهای اجتماعی برای حمایت از تیم فوتبال قرار گرفته است.

,

جعفری تاکید کرد: بودجه تیم های قهرمانی همچون فوتبال بایستی به گونه ای بسته شود که از مصوبات شورای ورزش وزارت نفت تخطی نکرده باشد و البته موفقیت تیم ها را نیز فراهم کند که این کار با توجه به انتظارات اجتماعی از این تیم بسیار کار حساس و نفسگیری است که مدیران نفت و دست اندرکاران ورزش در این سال ها به صورت جهادی این رسالت مهم را برای رضایت دوستداران فوتبال این منطقه فراهم کرده اند.

,

کاربرای مردم حساس و پرهیجان است

,

مدیر عامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهارکرد:کار کردن برای مردم بسیار حساس و البته پرهیجان است اما نتیجه کار که همراه با موفقیت و رضایت مردم باشد لذت بخش بوده که این اتفاق مهم نیازمند همدلی و صبر همه فوتبالدوستان بوده که پرداختن به مسائل حاشیه ای برای تیم تنها آسیب به ساختار و بدنه این تیم می باشد و دست اندرکاران ورزش نفت را از مسیر اصلی دور و انگیزه آنها را برای کمک به ورزش قهرمانی کاهش می دهد.

,

 ورزش نفت وگازگچساران در فصل ۹۷-۹۶ شاهد قهرمانی تیم هندبال آقایان، نایب قهرمانی هندبال بانوان، صعود تیم تنیس روی میز بزرگسالان به لیگ برتر، کاپ اخلاق هندبال بانوان در لیگ برتر، نایب قهرمانی والیبال نشسته جانبازان و معلولین در لیگ دسته اول ، قهرمانی تیم فوتبال امید و جوانان در لیگ استان ، تیم فوتبال نونهالان نفت در لیگ شهرستان، حضور تیم های والیبال و بسکتبال آقایان در لیگ دسته دوم کشور،صعود تیم فوتبال نوجوانان به مرحله دوم لیگ یک کشور، و همچنین معرفی چندین بازیکن ملی پوش در رشته های مختلف به تیم های ملی بوده است.

,

در ورزش همگانی نیز کسب عناوین برتر دراکثر رشته های کارکنان و فرزندان در سطح مناطق نتفخیز و وزارت از مهمترین رویدادهای ورزشی فصل گذشته باشگاه نفت و گاز گچساران بوده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه