اخبار داغ

شهردار پیشوا:

پارک بانوان پیشوا وارد فاز اجرایی شد

پارک بانوان پیشوا وارد فاز اجرایی شد
شهردار پیشوا گفت: پارک بانوان پیشوا در زمینی به‌مساحت 12 هزار متر مربع وارد فاز اجرایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکمت امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ندای پیشوا در ارتباط با احداث پارک بانوان پیشوا اظهار داشت: ایجاد پارک بانوان جزو اولویت‌های شهرداری، از مطالبات مردمی و همچنین اعضای شورای شهر است، در هر جامعه ای شهروندان دارای حقوقی می باشند و هر سازمان و ارگانی با توجه به وظیفه تعریف شده خود در قانون، باید در راستای تحقق بخشیدن به این حقوق شهروندی اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا,

وی افزود: زنان و بانوان نیمی از جامعه شهری هستند که برخورداری از برخی امکانات رفاهی و خدماتی حق طبیعی آنان می باشد و در همین راستا شهرداری احداث پارک ویژه بانوان را در دستور کار خود قرار داده است و به زودی وارد مرحله کلنگ زنی و اجرای آن می شود.

,

شهردار پیشوا با اشاره به برخی از جزئیات پارک بانوان اظهار داشت: مساحت تقریبی این پروژه 12 هزار مترمربع در نظر گرفته شده است که در دو مرحله اجرایی می شود، و فاز اول آن شامل فضاهای روباز ورزشی، آلاچیق، مسیر پیاده روی، مسیر دوچرخه سواری و موقعیت های تفریحی و همچنین باغ پرندگان می باشد.

,

امیری در مورد فاز دوم این پروژه گفت: مرحله دوم پارک بانوان، بخش ساختمان اداری و اصلی این پروژه می باشد که در پنج طبقه و شامل فضای اداری، خدماتی، کارگاه‌های آموزشی، کلاس های گوناگون و همچنین سالن کنفرانس و سمعی و بصری می‌باشد که برای فعالیت های مختلف در حوزه بانوان در نظر گرفته شده است.

,

وی در ادامه اضافه کرد: بعد از جانمایی پارک بانوان با نظر و مشورت کارشناسان ، حدود آن  در اطراف و پشت سالن چند منظوره معرفی و پیشنهاد شد و فاز مطالعاتی این مجموعه به پایان رسیده است و در حال حاضر آماده ورود به فاز اجرایی این پروژه هستیم و به زودی فاز عملیاتی و ساخت آن آغاز خواهد شد.

,

شهردار پیشوا در پایان گفت: با توجه به امکانات در نظر گرفته شده در این پارک،علاوه بر بانوان شهرستان پیشوا، شاهد حضور بانوانی از شهرهای همجوار برای بهره مندی از امکانات این پارک خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه