اخبار داغ

از هرگونه تنش و پرهیز در برخورد با زندانیان جلوگیری شود

از هرگونه تنش و پرهیز در برخورد با زندانیان جلوگیری شود
مدیر کل زندانهای استان چهارمحال و بختیاری گفت: باید از ایجاد هرگونه تنش و پرهیز از اقدام سلیقه ای در برخورد با زندانیان توسط مراقبین و پرسنل یگان حفاظت اساساً پیشگیری و جلوگیری نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر؛ حمیدرضا حیدری مدیر کل زندانهای استان چهارمحال و بختیاری امروز در جلسه کمیته امنیتی ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندان های استان بر سرکشی های شبانه از تمامی زندان های استان به طور مستمر و غیرمترقبه تأکید نمود.

وی ضمن تأکید بر ثمربخش بودن بازدیدها و سرکشی مسئولین از زندان ها گفت: باید سرکشی های شبانه به صورت غیرمترقبه و مستمر از تمامی زندان های استان توسط مسئولین ستادی و مسئولین زندان ها انجام گرفته و نتایج و گزارشات بازدیدها به طور کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و در جلسات کمیته های تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرند.

حیدری  بر حفظ نظم، دقت، آمادگی، هوشیاری، تدبیر و عکس العمل مناسب هنگام مواجهه با بحران تأکید کرد و گفت: باید از ایجاد هرگونه تنش و پرهیز از اقدام سلیقه ای در برخورد با زندانیان توسط مراقبین و پرسنل یگان حفاظت اساساً پیشگیری و جلوگیری نمود.
مدیرکل زندان های استان بر لزوم توسعه نظارت و بازرسی در مبادی ورودی زندان‌ ها به عنوان عاملی موثر در پیشگیری از وقوع تخلفات تاکید کرد و افزود: برقراری نظم و امنیت در زندان ها تاثیر مستقیم و مهمی بر تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان دارد.
گفتنی است سرهنگ نجف سلطانپور فرمانده یگان حفاظت زندان های استان در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت های و برنامه های اجرایی حوزه مرتبط را تشریح نمود.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه