اخبار داغ

اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار شهرداری تهران

اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار شهرداری تهران
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرداری تهران در این دوره گفت: بنا داریم هر فصل پروژه جدیدی را به بهره برداری برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج معزی در آیین بهره برداری از پل تقاطع بلوار ارتش-امام علی(ع) و 5 پروژه عمرانی که صبح امروز با حضور محمدعلی افشانی شهردار تهران، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران و جمعی از اعضا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با بهره برداری از پل تقاطع بلوار ارتش-امام علی(ع)، مسیر راست گرد غرب به جنوب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی، فاز نخست تونل ارتباطی خیابان آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، عملیات نوسازی و تغییر وضعیت عرشه جنوبی پل کریم خان، پروژه احداث کانال کمکی سرخه حصار(حدفاصل میدان بسیج تا پل دولت آباد) و بهسازی جاده دسترسی به مجتمع پسماند بعد آبعلی به بهره برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: طی هشت ماه گذشته فعالیت‌های عمرانی قابل توجهی را در شهر تهران انجام گرفته است. برنامه زمان بندی برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته و بنا داریم پروژه‌های نیمه تمام را در یک زمان بندی مشخص به بهره‌برداری برسانیم. اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام براساس شاخص‌هایی از جمله اثربخشی و رضایت‌مندی شهروندان و میزان پیشرفت پروژه‌ها و همچنین ضرورت تأمین ایمنی خواهد بود. تا پایان سال 97 در هر فصل پروژه‌های نیمه تمام به بهره برداری خواهد رسید و در این زمینه برنامه ریزی لازم پیش بینی شده است.

,

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص پروژه‌های مورد بهره برداری شده، گفت: بلوار اسفندیار و آیت الله هاشمی رفسنجانی درمنطقه سه یکی از متراکم ترین مناطق پهنه شمالی پایتخت به شمار می‌آید و قطع ارتباط معابر شرقی-غربی این منطقه توسط بزرگراه شهید مدرس و خیابان ولیعصر(عج) نه تنها گسست ارتباطات محلی را به دنبال داشته بلکه حجموسیعی از گردش‌های اضافی را به معابر منطقه تحمیل کرده است.

,

معزی در خصوص مشخصات فنی پروژه بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد: این بلوار از زیر بزرگراه مدرس بدون آنکه در زمان اجرا کمترین تداخلی با ترافیک این بزرگراه داشته باشد خیابان آرش غربی را به آرش شرقی متصل کرده است.

,

وی در خصوص پل دسترسی از بلوار امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش نیز گفت: هزینه تقریبی اجرای پروژه حدود 171 میلیارد ریال بوده که از مشخصات فنی پروژه می توان به طول پل بتنی به حدود 500 متر و عرض 10 متری آن اشاره کرد ضمن اینکه این پل جهتی دارای 9 دهانه و 10 ستون بوده و مجموع طول شیرابه‌های آن به 400 متر می‌رسد.

,

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: مسیر راست گرد غرب به جنوب تقاطبع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی نیز دیگر پروژه بهره برداری شده است که هزینه تقریبی اجرای این پروژه نیز حدود 6 میلیارد و 500 هزار ریال است.

,

معزی همچنین در خصوص هزینه تقریبی اجرای پروژه عملیات نوسازی و تغییر وضعیت عرشه جنوبی پل کریمخان گفت: هزینه تقریبی این پروژه 95 میلیارد ریال بوده که هزینه تقریبی پروژه احداث کانال کمکی سرخه حصار نیز 300 میلیارد ریال بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه