اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان خبر داد؛

کاهش 13 درصدی کشف مواد مخدر در سه ماهه نخست سال 97

کاهش 13 درصدی کشف مواد مخدر در سه ماهه نخست  سال 97
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در سال ۹۷ بیش از ۲۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مشابه سال قبل از کاهش ۱3 درصدی برخوردار بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده نیروی انتظامی روزر گذشته در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت:مواد مخدر  به عنوان یکی از ۸ تهدیدی است که جامعه بشری را مورد هجوم قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,


وی گفت: متاسفانه امروز تجارت مواد مخدر بعد از سلاح و فرهنگ تجارت غیرقانونی در حال شکل گیری است و کشت مواد مخدر  منطقه را مورد هدف قرار داده است.

,
,


فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان افزود: میزان کشت نسیت به سالهای گذشته  افزایش یافته و خط تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی بیشتر از سنتی شده است.

,
,


بنی اسدی فر  ادامه داد: هدف دشمنان در توزیع  مواد مخدر صنعتی فساد و بی بند وباری برای چالش کشاندن نسل جوان است که تهدید جدی برای جوامع بشری است که مضرات آن نامشخص و قانون مشخصی  ندارد.

,
,


وی عنوان کرد: جوان پسند بودن  باعث گرایش بیشتر به سمت استفاده از مواد مخدر صنعتی شده  است.

,
,


بنی اسدی فر اذعان داشت: متاسفانه استان کرمان به عنوان ترانزیتی بودن در خط اول حمل مواد مخدر قرار گرفته و  در این جهت تلفات زیادی نیز متقبل شده است از جمله اینکه در این راستا ۳۷۰۰ شهید مواد مخدر در کل کشور تقدیم نموده  که از این تعداد ۳۷۲ نفر مربوط به استان کرمان می باشد.

,
,


وی همچنین در حوزه اقدامات مقابله ای تصریح کرد: نیروی انتظامی استان کرمان در جهت مبارزه با مواد مخدر در شهرستانهای ۲۳ گانه استان رتبه برتر را در کشور کسب نموده است.

,
,


فرمانده انتظامی استان کرمان به کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و خاطرنشان نمود: کشفیات سال ۹۶ نسبت به ۹۵ ، ۳۰ درصد افزایش  و در زمینه عملیات نیز ۳۵ درصد رشد داشته است.

,
,


بنی اسدی فر گفت: در سال ۹۷ بیش از ۲۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده  که نسبت به مشابه سال قبل از کاهش ۱3 درصدی برخوردار بوده ایم.

,
,


وی در رابطه با حمل مواد مخدر اذعان داشت: در  سه ماهه ابتدای سال جاری کاهش ورود را داشته ایم.

,
,


بنی اسدی فر موضوع امنیت را یک نعمت ملموس در سطح ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم به عنوان پشتوانه امنیت حساس هستند و خدمتگزار خود را در  این راستا یاری می کنند.

,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه