اخبار داغ

مسئول واحد آتشنشانی شهر اردل:

نشت بنزین، خودروی وانت در روستای رستم آباد را طعمه حریق کرد

نشت بنزین، خودروی وانت در روستای رستم آباد را طعمه حریق کرد
مسئول واحد آتشنشانی شهر اردل از آتش سوزی یک خودرو وانت بار در روستای رستم آباد (ورودی تنگ دیناران) خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی درپی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی نصیری مسئول واحد آتش‌نشانی شهر اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت: طی تماس تلفنی راس ساعت ۱۷:۲۹ دقیقه عصر دیروز مبنی‌بر آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو وانت بار واقع در روستای رستم‌آباد (ورودی تنگ دیناران) از توابع شهرستان اردل یک اکیپ اطفاء حریق به محل مذکور اعزام شدند.

نصیری با بیان اینکه خودروی وانت در قسمت موتور به علت نشت بنزین طعمه حریق شد، گفت: آتشنشانان به محض رسیدن با رعایت نکات ایمنی به سرعت سیستم برق و سوخت‌رسانی را قطع و حریق را به طور کامل اطفاء و از سرایت آن به دیگر قسمت‌ها جلوگیری کردند و علی‌رغم عملکرد سریع نیرو‌های آتشنشانی، ۷۰ درصد خودرو در آتش سوخت.

وی ادامه داد: با اطلاع به موقع با سامانه امدادی ۱۲۵ خوشبختانه از خسارت مالی فراوان جلوگیری به عمل آمد.

نصیری خاطرنشان کرد: راننده این خودرو در لحظه اولیه از خودرو خارج شده بود و خودرو سرنشین دیگری نیز نداشت و بدون خسارت جانی مهار و خاموش شد.

مسئول واحد آتش نشانی شهر اردل به رانندگان توصیه کرد: همراه داشتن کپسول آتشنشانی (خاموش‌کننده‌ای دستی) در خودرو الزامی است تا در مواقع حادثه و قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی سرنشینان بتوانند از پیشروی آتش جلوگیری و یا حریق را به طور کامل اطفاء کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه