اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم مطرح کرد:

اجرای 750 نمایش صرفه جویی آب در مدارس ابتدایی استان

اجرای 750 نمایش صرفه جویی آب در مدارس ابتدایی استان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اجتماع بزرگ حامیان آب در استان، گفت: 750 نمایش آموزشی و ترویجی در مدارس ابتدایی استان قم در سال گذشته و امسال برای آشنایی دانش آموزان با مفاهیم صرفه جویی در آب اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی جان صادق پور در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه یک تیر تا هفت تیر هفته صرفه جویی نامگذاری شده است، اظهار داشت: تبلیغات محیطی متنوعی در استان برای تشویق مردم به صرفه جویی در مصرف آب صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی ادامه داد: همچنین مشترکین نمونه در زمینه صرفه جویی آب معرفی و از آنها تقدیر خواهد شدو همچنین در این ایام تئاتر خیابانی با موضوع آب در بوستان های قم اجرا خواهد شد.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اجتماع بزرگ حامیان آب در قم، گفت:رویداد فرهنگی بزرگی با حضور دو هزار نفر از حامیان آب در ورزشگاه حیدریان  با حضور مقامات ملی و استانی بزودی برگزار خواهد شد.

,

وی بیان داشت: 750 نمایش آموزشی و ترویجی در مدارس ابتدایی استان قم در سال گذشته و امسال اجرا کرده ایم تا دانش آموزان با مفاهیم صرفه جویی در آب آشنا شوند.

,

صادق پور با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب در مدارس استان، عنوان داشت: با اجرای طرح حامیان آب در مدارس استان، دانش آموزان با شیوه‌های صرفه جویی آب آشنا می‌شوند.

,

وی خاطرنشان شد: به دنبال اجرای قانون استفاده بهینه از آب هستیم و در این راستا پیگیر استفاده از آب خاکستری در شهر قم می باشیم تا این شهر به عنوان یک شهر نمونه در این زمینه مطرح شود؛ آب خاکستری برای آبیاری فضای سبز قابل استفاده است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم افزود: در حال حاضر  محل تامین آب شهر قم و سه شهر دیگر و 40 روستا از سرشاخه‌های دز و سد 15 خرداد است که آب این دو منبع، 86 درصد آب مصرفی استان قم را تشکیل می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه