اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی استان کرمان بیان کرد؛

طرح«اجتماع محور»؛گامی بسوی آگاه سازی و پیشگیری از مواد مخدر

طرح«اجتماع محور»؛گامی بسوی آگاه سازی و پیشگیری از مواد مخدر
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه پیشگیری نقش مهمی در سلامت جامعه دارد، گفت: طرح های اجتماع محور می تواند آگاه سازی افراد جامعه را در جهت پیشگیری از مواد مخدر داشته باشد و قطعا نقش موثری در پیشگیری خوهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان صبح امروز به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ پیشگیری یک فرهنگ ضعیف در جامعه است گرچه نقش اصلی را بازی می کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛, راه آرمان؛,


وی گفت:مهمترین اقدام در زمینه مواد مخدر و قاچاق بحث پیشگیری است ولی متاسفانه امروز شاهد شیوع آن در سطح جامعه هستیم زیرا به آن کمتر توجه شده است.

,
,


مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه پیشگیری می تواند به بخش سلامت کمک شایانی نماید،  افزود: اصحاب رسانه و مطبوعات باید نقش پررنگ تری برای آگاه سازی به جامعه را داشته باشند.

صادق زاده از جمله اقدامات  بسیار مهم  در زمینه پیشگیری را بحث "اجتماع محور" عنوان کرد و ادامه داد:  طرح هایی که موضوعات مربوط به مواد مخدر را  می تواند به لایه های جامعه برساند و در آگاه سازی در جهت پیشگیری اقدام نماید همین اجتماع محور بودن است.

,
,
,
,


وی تصریح کرد: استان کرمان در این زمینه کارهای خوبی انجام داده است اما باز هم  از بعد کمی در بحث اقدامات "اجتماع محور" شاهد شیوع اعتیاد  مواد مخدر در بین جوانان و زنان هستیم که باید در این زمینه بیشتر کار شود.

,
,


صادق زاده بیان داشت: اگر برخی از زنان برای زیبایی و کاهش وزن به طرف مواد مخدر گرایش پیدا می کنند نشان از کم کاری  ما در این زمینه بوده است، که امیدواریم بتوانیم با تعاملات این اقدامات موثر را دنبال کنیم.

,
,

تهیه و تنظیم : مهین نامجو

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه