اخبار داغ

معاونت شهرسازی شهرداری پیشوا :

188 هکتار بافت فرسوده در پیشوا وجود دارد/طرح تشویقی شهرداری برای احیا بافت های فرسوده

188 هکتار بافت فرسوده در پیشوا وجود دارد/طرح تشویقی شهرداری برای احیا بافت های فرسوده
معاونت شهرسازی شهرداری پیشوا گفت:مالکانی که در سال جاری اقدام به بازسازی ملک وبافت فرسوده خود نمایند از طرح های تشویقی که شهرداری بر این منظور در نظر گرفته است برخوردار می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرافشین رئیسی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ندای پیشوا در رابطه با احیای بافت های فرسوده اظهار داشت: ۱۸۸ هکتار بافت فرسوده در شهر پیشوا وجود دارد ،شهرداری آمادگی دارد تا مالکین در صورت تمایل به ساخت و احیا ملک خود،جزئیات استاندارهای لازم در حوزه ساختاری را طبق قانون در اختیار آنان بگذارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا,

وی افزود:تبلیغات گسترده ای را در حوزه احیای بافت های فرسوده در کل کشور شاهد بودیم، که این نشان از اهمیت موضوع بازسازی بافت های فرسوده دارد،مالکانی که در سال جاری اقدام به بازسازی ملک وبافت فرسوده خود نمایند از طرح های تشویقی که شهرداری بر این منظور در نظر گرفته است برخوردار می شوند.

,

معاون شهرسازی شهرداری پیشوا بیان داشت:گام اول در حوزه شهرسازی بحث طرح تفضیلی و رعایت اصول و استانداردهای ساختمانی است که با فرهنگ سازی مناسب و شرح این اصول سه گانه برای سازندگان و مالکان، آنها را تشویق به اجرای استانداردها کنیم؛سعی ما بر این است که پرونده های ساختمانی رمربوط به بافت های فرسوده می شوند، کمتر به سمت ماده ۱۰۰ هدایت شوند.

,

رئیسی نژاد در پایان گفت: یکی از مشکلات اساسی کلان شهرها در حال حاضر مسئله پارکینگ است که در آینده ای نه چندان دور در شهر پیشوا هم با این بحران مواجهه خواهیم بود، که البته پیشنهاد شهرداری و کارشناسان حوزه شهرسازی تجمیع مجتمع های ساختمانی و مسکونی است و اگر مالکان بافت های فرسوده در ساخت و ساز خود به این موضوع توجه لازم را داشته باشند، کمک شایانی در توسعه شهری کرده اند.

,

/انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه