اخبار داغ

شهردار پیشوا:

پروژه پیاده‌رو محله شهیدگاه به‌زودی به بهره‌برداری می رسد

پروژه پیاده‌رو محله شهیدگاه به‌زودی به بهره‌برداری می رسد
شهردار پیشوا گفت:روژه پیاده راه تپه سلام یکی از پروژه های شهری است که مرحله سنگ چینی این تپه در حال اجرا است که پس از اتمام، آن مکان را از حالت یک تپه ساده به یک فضای تفریحی و گردشگری برای خانواده ها تبدیل خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حکمت امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ندای پیشوا در خصوص پروژه پیاده‌راه سازی محله شهیدگاه اظهار داشت: یکی از پروژه هایی که در حوزه احیای بافت فرسوده توسط شهرداری در حال اجرا می باشد، پروژه پیاده رو محله شهیدگاه می باشد که با نظر مساعد اعضای شورای شهر شروع گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا,

وی افزود:پروژه پیاده راه تپه سلام یکی از پروژه های شهری است که همزمان با شروع مراحل ،طراحی توسط مشاوران مربوطه، مرحله سنگ چینی این تپه در حال اجرا است که پس از اتمام، آن مکان را از حالت یک تپه ساده به یک فضای تفریحی و گردشگری برای خانواده ها تبدیل خواهد کرد.

,

شهردار پیشوا گفت: برای اولین بار و بعد از ۴۰ سال این پروژه زیبا سازی در این محل در حال اجرا می باشد که فاز عملیاتی آن بعد از کارشناسی های انجام شده در حال اجرایی شدن است.

,

وی با اشاره به جزئیات این پروژه بیان نمود : می توان از این پروژه به عنوان یک مسیر گردشگری نام برد که از مزارشهدای گمنام پیشوا آغاز و در بین مسیر به محله شهیدگاه که در واقع محل شهادت حضرت جعفربن موسی الکاظم”ع” است و در حال حاضر به صورت یک حسینه برای زیارت عموم درآمده است، رسیده و بعد از عبور از آنجا و درپایان، این مسیر به حرم مطهر ختم می شود.

,

امیری در پایان به هماهنگی های انجام شده با اداره میراث فرهنگی در رابطه با انجام این پروژه اشاره و عنوان کرد: علاوه بر اداره میراث فرهنگی شهرستان پیشوا، با مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران جلساتی را در همین رابطه داشته ایم که نتیجه آن اجرایی شدن پروژه پیاده راه شهیدگاه تا مزار شهدای گمنام شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه