اخبار داغ

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر، به مرور زمان منجر به تخریب زیر بناهای شهری می گردد

تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر، به مرور زمان منجر به تخریب زیر بناهای شهری می گردد
رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر، به مرور زمان منجر به تخریب زیر بناهای شهری می گردد که بایستی از تردد آنها جلوگیری شود و همچنین چندین توقف گاه در سطح شهر بدین منظور احداث شد اما تنها مسئله توقف در شب نیست بلکه متاسفانه در طول روز شاهد تردد این وسایل نقلیه در سطح شهر و بعضا مرکز شهر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنافع،  کامران گردان در رابطه با تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهرهمدان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر، به مرور زمان منجر به تخریب زیر بناهای شهری می گردد که بایستی از تردد آنها جلوگیری شود و همچنین چندین توقف گاه در سطح شهر بدین منظور احداث شد اما تنها مسئله توقف در شب نیست بلکه متاسفانه در طول روز شاهد تردد این وسایل نقلیه در سطح شهر و بعضا مرکز شهر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

کامران گردان تصریح کرد: در خصوص عبور و مرور ماشین های سنگین در سطح شهر اعمال مقررات وظیفه شاخص پلیس است، شهرداری نمی تواند وسایل نقلیه را جریمه کند، بدین منظور در سطح شهر توسط شهرداری تابلوهایی نصب گردید که عامل بازدارنده دارند که آنها را از ورود به شهر منع می کند . 

,

وی ادامه داد: برای توقف کامیونهایی که مصالح ساختمانی جابجا می کنند چند نقطه از شهر اعم از توقف گاه میدان  امام حسن(ع) در نظر گرفته شده است، باید وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر فقط بار خود را خالی کرده و برای توقف به این اماکن که از قبل اعلام شده رجوع کنند.

,

 

,

همشهریان به محض رویت تردد و توقف وسایل نقلیه سنگین  شکایت خود را با شماره 120 در میان بگذارند

, همشهریان به محض رویت تردد و توقف وسایل نقلیه سنگین  شکایت خود را با شماره 120 در میان بگذارند,

در این خصوص رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: باتوجه به ساخت و سازهایی که درون شهر در حال انجام است، نمی توان جلوی عملیات عمرانی آنها توسط پلیس فقط بعنوان ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین که مصالح ساختمانی جابجا می کنند گرفته شود که واقعا شدنی نیست، بعضا دیده شده است که برای یک عملیات عمرانی در یک حوزه دهها تردد توسط این وسایل صورت می گیرد.

,

علی فکری در ادامه افزود: پلیس نمی تواند بعنوان اینکه عملیات عمرانی است به کل همه چیز را رها کند، به همین منظور در مقوله خاکبرداری فقط روزهای جمعه برای حمل نخاله و حفاری ها اجازه تردد می دهد و همچنین در خصوص بتن یا سایر موارد برای گرفتن مجوز از سازمان راهنمایی و رانندگی اقدام و براساس ساعات اعلام شده از سوی پلیس در سطح شهر تردد داشته باشند.

,

 

,

رئیس پلیس راهور استان همدان تصریح کرد: توقف وسایل نقلیه سنگین اعم از کامیون های کفی در سطح شهر ممنوع می باشد، در همین رابطه چندین مرتبه با شهرداری همدان مذاکره داشتیم که یک پارکینگ مناسب در بلوار شاهد احداث گردید ولی این پارکینگ به تنهایی جوابگوی این عزیزان نیست و باید شهرداری در چند نقطه دیگر اقدام به احداث توقف گاهها کند تا شاهد کمتر دیده شدن این وسایل نقلیه در سطح شهر باشیم.

,

 

,

فکری با تاکید بر اینکه در طول شبانه روز پلیس راهنمایی و رانندگی یک اکیپ به منظور سرکشی و نظارت بر تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر به ویژه مرکز شهر و نیز شهرکهای مدنی، امیر کبیر و الوند و... دارد، افزود: اگر از جانب همشهریان شکایتی توسط  سامانه 120 دریافت شود در خصوص تردد این وسایل بلافاصله این اکیپ به محل اعزام و اعمال قانون در خصوص آنها صورت می گیرد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه