اخبار داغ

فرماندار ورامین:

زنان جامعه به دلیل نداشت مهارت، نمی توانند جذب بازار کار شوند

زنان جامعه به دلیل نداشت مهارت، نمی توانند جذب بازار کار شوند
فرماندار ورامین گفت: بسیاری از زنان جامعه از تحصیلات دانشگاهی برخوردارند ولی به دلیل نداشت مهارت ، نمی توانند جذب بازار کار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; جلسه بررسی تدوین اطلس جامع زنان در محل فرمانداری شهرستان تشکیل شد، در این جلسه که با حضور محمدرضا یوسفی فرماندار ، عباسعلی سعیدیان معاون سیاسی انتظامی ، عرب شیرازی مسئول امور بانوان فرمانداری ، رئیس دادگستری ، شهردار جوادآباد و دیگر مسئولان در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد ، مسائل مربوط به بانوان مورد بررسی قرار گرفت.
محمدرضا یوسفی فرماندار ورامین در این جلسه گفت : واقعیت این است که تا کنون اطلاعات کاملی بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه در اختیار مسئولان قرار ندارد تا با استفاده از آن بتوان برای حوزه های مختلف بانوان برنامه ریزی کرد.
یوسفی گفت : اطلاعاتی که از حوزه بانوان ارائه می شود ، مطالب خامی است که نمی توان حتی از آن جمعت ، تحصیلات ، اشتغال و حتی وضعیت تأهل این قشر عظیم از جامعه را برآورد کرد.
وی با اشاره به این که یکی از مهمترین مشکلات بانوان ، موضوع اشتغال است اظهار داشت: بسیاری از زنان جامعه از تحصیلات دانشگاهی برخوردارند ولی به دلیل نداشت مهارت ، نمی توانند جذب بازار کار شوند.
فرماندار ورامین گفت : ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، کار ، تعاون و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه ای به عنوان سه ضلع مثلت ایجاد فرصت های شغلی می توانند با توجه به نیازهای منطقه ، آموزش های لازم را به بانوان ارائه دهند تا آنان با استفاده از این مهارت بتوانند ، راحت تر جذب بازار کار شوند.
وی از اداره صنعت ، معدن و تجارت خواست تا در صدور موافقت های اصولی ؛ وضعیت اشتغال بانوان را نیز در نظر بگیرند.
فرماندار ورامین تصریح کرد: بسیاری از مشکلات بانوان به دلیل عدم بازگو شدن ، در همین جامعه باقی می ماند ،مسئولان وظیفه دارند تا با برگزاری جلسات تخصصی با گروه های مختلف بانوان ، از نزدیک با مسائل و مشکلات این گروه از جامعه آشنا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه