اخبار داغ

توسط گروه جهادی پزشکی:

بیش از 350 نفر در شهرقدس رایگان ویزیت شدند

بیش از 350 نفر در شهرقدس رایگان ویزیت شدند
گروه مهدوی،جهادی و درمانی سفید پوشان منتظر بیش از 350 نفر از نیازمندان در شهرک عزیزی واقع در شهرقدس را رایگان ویزیت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، گروه مهدوی، جهادی و درمانی سفید پوشان منتظر با استقرار در شهرک عزیزی واقع در شهرقدس بیش از 350 نفر نیازمند در حاشیه شهر را رایگان ویزیت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

تقریباً تمامی پزشکان جوانی که در طرح درمان رایگان بیماران شرکت کرده‌اند نه تمایلی به مصاحبه دارند و نه علاقه‌ای به ذکر نامشان و گفتنی است این گروه جهادی در زمینه های پزشکی و درمانی در نقاط محروم استان تهران فعالیت دارد و هدف از تشکیل این گروه در ابتدا رضایت خداوند و قدم در عرصه خدمت و ریشه کردن فقر حداقلی از لحاظ خدمات درمانی و شناسایی نیازمندان برای ارائه خدمات بهتر به آنها و تلاش برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) می باشد.

,

این گروه شامل یک جمع خودجوش دانشجویان و فارق التحصیلان رشته های پزشکی، پیر پزشکی، پرستاری، هوشبری تا اتاق عمل و خارج از کادر درمان هم نیروهای پشتیبان و دست اندرکار می باشند که به هیچ ارگان و نهادی وابستگی ندارند.

,

اردوهای جهادی این اکیپ درمانی روز های جمعه با هماهنگی قبلی مسئولان منطقه مورد استقرار انجام می شود و بصورت یک روزه برگزار می گردد.

,

این مجموعه بر پایه غربالگیری استوار می باشد یعنی مراجعه کننده پس از حضور در محل پذیرش می شود و فرم مخصوص را تکمیل می کند به همراه کارت ویزیت و نوبت دهی به وضعیت فرد رسیدگی می شود.

,

در این دل این مجموعه یک گروهی به نام فالو آپ وجود دارد که امور پیگیری و رایزنی با بیمارستان ها جهت ارائه خدمات برای اشخاصی که بیماری های حاد دارند و یا باید بصورت فوری مورد معالجه قرار بگیرند برعهده دارند و خدمات این گروه تنها مختص روز جمعه نیست یعنی پرونده بیماران بعد از اردو در روز های بعد مورد آنالیز قرار می گیرد و تیم پیگیری فعالیت خود را آغاز می کند.

,

در بخش داروخانه رایگان این گروه جهادی که به همت تک تک افراد بصورت ماهانه مبالغی جمع آوری می شود برای خرید داروها و گاهاً شرکت های دارویی برای تامین دارو هم نیز کمک یار این داروخانه گروه جهادی پزشکی می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه