اخبار داغ

رئیس هیئت ووشو استان گلستان:

مسئولان فدارسیون "ووشو" ایران و آسیا وارد گلستان شدند

مسئولان فدارسیون "ووشو" ایران و آسیا وارد گلستان شدند
رئیس هیئت ووشو استان گلستان با بیان این مطلب که آیین افتتاحیه مسابقات جهانی ووشو(جام پارس) عصر امروز شنبه برگزار می شود، گفت: در حال حاضر مسئولان فدراسیون ووشو ایران و آسیا وارد ایران شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ "صدیقه جهانشاهی" رئیس هیئت ووشو استان گلستان ظهر امروز، در جمع خبرنگاران استان در خصوص آخرین برنامه های این مسابقه در استان گفت: آیین افتتاحیه این مسابقات در گرگان از ساعت 17 امروز(شنبه2 تیر) با حضور ورزشکاران کشورهای حاضر در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با اشاره به موافقت صورت گرفته برای حضور بانوان در سالن این مسابقات افزود: با افتخار اعلام می‌کنیم که تلاش کردیم تا بتوانیم حضور بانوان را در این رقابت‌ها داشته و امیدواریم ثمره آن در سطح کشور برای بانوان داشته باشیم.

,

"چهانشاهی" تصریح کرد: در حال حاضر مسئولان آسیایی از جمله "آقای هوانگ، نایب رییس کمیته فنی آسیا"، "آقای جرج، نایب رییس فدراسیون غرب آسیا و رییس فدراسیون ووشو لبنان" و "آقای یورش، رییس فدراسیون ووشو افغانستان" وارد استان گلستان شدند.

,

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: پیش از ظهر امروز آیین وزن کشی تیم های حاضر در مسابقات برگزار و رقابت ها در روزهای سوم و چهارم تیر ماه انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه