اخبار داغ

موش‌ها مهمان ناخوانده و چندین ساله جوی های شهر 8 هزار ساله ری

موش‌ها مهمان ناخوانده و چندین ساله جوی های شهر 8 هزار ساله ری
بخش ساماندهی و مبارزه با جانوران موذی شهرداری منطقه ۲۰ اظهار داشت: تا انشعابات و زیر ساخت های فاضلاب شهری از حالت سنتی به مدرن تبدیل نشود مشکل وجود موش ها با طعمه گزاری و اقداماتی از این قبیل تنها بصورت مقطعی مرتفع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری آفتاب ری ؛ سال هاست که موش ها و جانوران موذی، مهمانان ناخوانده جوی های شهر ۸هزار ساله ری هستند و بعضا بدلیل ازدیاد تولید مثل، در معابر عمومی و پیاده روها نیز مشاهده و باعث به خطر افتادن سلامت اهالی و چهره زیبای شهر می شوند. جوی های میدان شهرری و خیابان های مجاور آن، شهید قدمی(روشن) و شهید بیات(۲۴متری) از خیابان های پر رفت و آمد می باشند که وجود موش در جوی ها و پیاده روهای آن، موجب نارضایتی کسبه و ساکنین آن جا شده است. با پیگیری از کارشناسان بخش ساماندهی و مبارزه با جانوران موذی شهرداری منطقه ۲۰ اظهار داشت: در بازه های زمانی مختلف اقداماتی همچون طعمه گزاری و سم پاشی بصورت نوبتی در مناطق مختلف ری انجام  می گردد که با توجه به وسعت جغرافیایی زیاد منطقه ۲۰، مرحله بعدی در هر نقطه با تاخییر انجام می گردد و علت اصلی این معضل زیر ساخت های انشعابات فاضلاب شهری می باشد و تا معاونت خدمات شهری ، انشعابات و زیر ساخت ها را از حالت سنتی به مدرن تبدیل نکند این مشکل با طعمه گزاری و اقداماتی از این قبیل تنها بصورت مقطعی مرتفع خواهد شد، البته اقدامات مدرن سازی نیز مستلزم تامین بودجه لازم می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری, آفتاب ری,

بخش ساماندهی و مبارزه با جانوران موذی شهرداری منطقه ۲۰ شهرداری تهران اظهار کرد: در صورت بروز این مشکل، اهالی با شماره تلفن های ۱۳۷ و یا شماره همین بخش از شهرداری تماس تا اقدامات لازم انجام گیرد. همچنین در پاسخ به ناراحتی کسبه و اهالی محدوده های میدان شهرری و خیابان روشن گفت: به زودی اقدامات از قبیل طعمه گزاری و سم پاشی در این نقاط انجام خواهد شد و از کسبه و مردم نیز تقاضا کردند نسبت به رعایت نکات بهداشتی و ریختن زباله و پسماند در جوی ها خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه