اخبار داغ

تاکید و مطالبه رهبرانقلاب از نیروهای مسلح

تاکید و مطالبه رهبرانقلاب از نیروهای مسلح
رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: رهبری همواره بر هم افزایی بین نیروهای مسلح که لازمه آن داشتن روحیه و حرکت به سمت آرمان‌های امام و نظام است، تأکید دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی یکی از سازمان های اثرگذار در نیروی انتظامی است که باید در جهت انجام مأموریت ها به فرماندهی این نیرو کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: نیروی انتظامی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم باید از لحاظ معنوی بیشتر تقویت شود و این موضوع از جمله وظایف سازمان عقیدتی سیاسی محسوب می شود.

,

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه مردم ما واقعا شایسته بهترین خدمات هستند، اظهار داشت: سلامت فکر،عمل و اخلاق قطعا خواهد توانست ارتباط شما با مردم را افزایش داده و اعتماد عمومی نسبت به این نیرو را ارتقاء دهد.

,

سردار شیرازی با بیان اینکه مجموعه اقدامات عقیدتی سیاسی باید به تمامی قسمت های ناجا از پایین ترین رده تا بالاترین آن و همچنین در خانواده کارکنان اثرگذار باشد، گفت: ارتقاء هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان و خانواده آنان باید مدنظر قرار گیرد.

,

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: رهبری همواره بر هم افزایی بین نیروهای مسلح که لازمه آن داشتن روحیه و حرکت به سمت آرمان های امام و نظام است، تأکید دارند.

,

وی در ادامه به انتظارات مقام معظم رهبری از مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت: تعامل اثربخش و هم افزا با فرمانده ناجا و دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از جمله انتظارات معظم له به شمار می آید.

,

سردار شیرازی در ادامه با بیان اینکه این تدابیر و جابه جایی ها باعث دمیدن روح جدید در نیرو و حرکت به جلو محسوب می شود، گفت: ما امروز دارای 40 سال تجربه عملیاتی هستیم و این جابه جایی ها انگیزه و حرکت به جلو را در سازمان ها به وجود خواهد آورد.

,

وی در ادامه حجت الاسلام سیدعلی رضا ادیانی را فردی با سوابق مثبت معرفی و اظهار کرد: امیدواریم با سوابق مثبتی که ایشان در کارنامه خود دارند بتوانند به نحو احسن انجام مأموریت کنند.

,

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در پایان بر شناسایی نقاط ضعف و قوت نیروی انتظامی اشاره و تأکید کرد: همه ما تلاشمان بر این است تا تدابیر مقام معظم رهبری را به نحو احسن اجرا کنیم.

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه