اخبار داغ

واکنش ضرغامی به نامه اخیر اصلاح‌طلبان

واکنش ضرغامی به نامه اخیر اصلاح‌طلبان
رئیس اسبق صداوسیما گفت: در حالی که همه دنیا به رفتار ترامپ اعتراض می‌کنند یک عده «راهبرد» گفت‌وگوی مجدد با ترامپ را تجویز می‌کنند، بنابراین غرض آنها دلسوزی برای ملت نیست و تکمیل پازل آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برخی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب با نوشتن نامه‌ای که خطاب آن به مسئولان عالی‌رتبه نظام است خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا و ترامپ شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصلاح‌طلب, مذاکره مستقیم با آمریکا, ترامپ,

ابوالفضل بازرگان برادرزاده رئیس دولت موقت، کدیور اصلاح‌طلب اپوزیسیون و نماینده مجلس ششم، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، عیسی سحرخیز محکوم امنیتی، احمد منتظری فرزند مرحوم منتظری و رضا علیجانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب پناهنده به فرانسه امضا کنندگان این نامه هستند.

, غلامحسین کرباسچی ,

در همین زمینه عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به تسلیم‌نامه برخی اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا اظهار داشت: من این نامه را همراه با امضاهای آن دیدم، تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که هیچ دلسوزی در این نامه وجود ندارد. 

, عزت‌الله ضرغامی, اصلاح‌طلبان ,

ضرغامی تاکید کرد:‌ در این شرایط خاص این نامه و این نوع درخواست تکمیل سیاست ضدبشری ترامپ به خصوص در منطقه است آن هم درحالی که امروز همه دنیا در بی‌اعتمادی به ترامپ متحد هستند.

,

رئیس اسبق صداوسیما تصریح کرد: ترامپ خودش صریحاً می‌گوید به من اعتماد نکنید و او هر کجا گفت‌وگو می‌کند می‌گوید من راه را برای اینکه زیر تعهدات خود بزنم باز می‌گذارم.

,

وی خاطرنشان کرد: در حالی که همه دنیا به رفتار ترامپ اعتراض می‌کنند یک عده در داخل کشورمان به عنوان «راهبرد» گفت‌وگوی مجدد با ترامپ را تجویز می‌کنند و آن را تنها راه‌حل می‌دانند، بنابراین غرض آنها  دلسوزی برای ملت نیست و تکمیل پازل آمریکاست.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه