اخبار داغ

تخلفات گرانی گوشی موبایل پیگیری می‌شود

تخلفات گرانی گوشی موبایل پیگیری می‌شود
وزیر ارتباطات در پاسخ به اعتراض کاربران درباره افزایش شدید قیمت گوشی تلفن همراه، گفت: امکان شفاف سازی و گزارش اختصاص ارز در مدت اخیر به همه گوشی‌های وارد شده در کشور به وجود آمده و در همین هفته عملیاتی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به اعتراض کاربران از افزایش شدید قیمت گوشی تلفن همراه، در توئیتر نوشت: انتقاد وارد است. هفته گذشته پیگیری‌هایی در این خصوص داشته‌ام. اکنون امکان شفاف سازی و گزارش اختصاص ارز در مدت اخیر به همه گوشی‌های وارد شده در کشور به وجود آمده و در همین هفته عملیاتی خواهد شد. تخلفات صورت گرفته نیز قابل پیگیری است. فردا در کرمان از طریق خبرنگاران بیشتر خواهم گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به اعتراض کاربران از افزایش شدید قیمت گوشی تلفن همراه، در توئیتر نوشت: انتقاد وارد است. هفته گذشته پیگیری‌هایی در این خصوص داشته‌ام. اکنون امکان شفاف سازی و گزارش اختصاص ارز در مدت اخیر به همه گوشی‌های وارد شده در کشور به وجود آمده و در همین هفته عملیاتی خواهد شد. تخلفات صورت گرفته نیز قابل پیگیری است. فردا در کرمان از طریق خبرنگاران بیشتر خواهم گفت.,

منبع: فارس

, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه