اخبار داغ

امام جمعه قرچک:

موارد پیشنهادی برای تصویب قانون نباید خلاف مصالح کشور باشد

موارد پیشنهادی برای تصویب قانون نباید خلاف مصالح کشور باشد
امام جمعه قرچک گفت: موارد پیشنهادی برای تصویب قانون ، نباید خلاف مصالح کشور باشد، کنوانسیون های بین المللی را قدرت های بزرگ بر اساس منافع خود آماده می کنند ، دولت های همسو یا مرعوب ، هم آنها را تصویب می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت:  مجلس عصاره فضائل ملت است و  باید به فضائل توجه شود، این ملت در تاریخ نماد ایمان، علم، اعتماد به نفس، افتخار به داشته ها و پایداری بوده است، پس بدانید که چکار باید بکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت:  نباید های حضرت آقا نگران کننده است ، مجلس نباید نماد تردید، خود کم بینی، یأس و ناامیدی و عدم توجه به مسائل کشورباشد.

,

اسماعیلی افزود: موارد پیشنهادی برای تصویب قانون ، نباید خلاف مصالح کشور باشد ، کنوانسیونهای بین المللی را قدرت های بزرگ بر اساس منافع خود آماده می کنند ، دولت های همسو یا مرعوب ، هم آنها را تصویب می کنند.

,

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی باید مستقل عمل کند خودش براساس مبانی اسلام ، قانون وضع کند، نه از بیگانگان تقلید کند، قانون باید در پی حل مشکلات مردم باشد.

,

امام جمعه قرچک تاکید کرد: مجلس وظیفه دارد با ورود بهنگام از آشفتگی بازار جلوگیری کند و به اجرای درست قوانین وضع شده نظارت کند اگرچه وضع قانون مهم است اما مهم تر از آن نظارت بر اجرای قوانین است.

,

وی گفت: مجلس باید مستقل عمل کند و مدیون و وامدار ملت باشد یکی از آفات بعضی از نمایندگان مجلس آن است که وامدار احراب و گروه های سیاسی هستند و به تنها چیزی که اهمیت نمی دهند نظر و مشکلات مردم است.

,

اسماعیلی تصریح کرد: مجلس و نمایندگان باید با بصیرت و آگاهی قوانین اسلامی را رعایت کنند و از پیروی از قوانین غربی دوری کنند و هرگز تحت تأثیر جنجال و هیاهوی غرب و قوانین آنان قرار نگیرند و مسلوب الاختیار و اراده نگردند.

,

وی با بیان اینکه در هفته گذشته عده ای معلوم الحال، غرب زده و اجیر در نامه ای خطاب به مسئولان نظام خواستار برقراری مذاکره با آمریکا شدند، گفت: این عده که اکثراً خانواده یا بعضی از خانواده آنها در غرب زندگی می کنند و سابقه دار امنیتی نیز می باشند و اجیر و مزدور غرب می باشند و خواستار مذاکره شده اند.

,

امام جمعه قرچک در پایان افزود: این افراد بعضاً خود را به گروه های سیاسی منسوب می دانند و بر تمامی جناح ها و گروه های سیاسی لازم است که از این افراد معلوم الحال تبری جسته و عمل خیانت بار آنان را محکوم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه