اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

نمایندگان زرنگ‌تر از آنند که خود را سرگرم لوایح کم‌اهمیت کنند/ کوتاهی دولت در اجرای قوانین را ابتدا دوستانه مطرح می‌کنیم، نشد وزیر را به مجلس می‌کشانیم

نمایندگان زرنگ‌تر از آنند که خود را سرگرم لوایح کم‌اهمیت کنند/ کوتاهی دولت در اجرای قوانین را ابتدا دوستانه مطرح می‌کنیم، نشد وزیر را به مجلس می‌کشانیم
نماینده هشترود گفت: اصولا طرح‌های کم اهمیت در مجلس مطرح نمی‌شوند و در رابطه با لوایح نیز نمایندگان زرنگ‌اند و خود را زیاد سرگرم این مسایل نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، سید حمزه امینی در پاسخ به این سوال که موضع‌اش در برابر الحاق ایران به کنوانسیون FATF چیست، اظهار داشت: بنده متاسفانه در آن جلسه‌ای که رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس داشتند حضور نداشتم، اما چنانچه رهبر انقلاب بر این باور باشند که الحاق FATF صحیح نیست، مسلما نمایندگان نیز نظر رهبری را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مصداق قوانین با اهمیت چیست، تصریح کرد: از قوانین پراهمیت در سخنان رهبری می‌توان به اشتغالزایی اشاره کرد که به خودی خود از جمله معظلات جامعه‌ی ما می‌باشد.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با چگونگی ملزم کردن دولت به اجرای قوانین گفت: این گونه مسائل را اول دوستانه بیان می‌کنیم، سپس اگر در اجرای برخی از قوانین شاهد کوتاهی دولت باشیم، مجبوریم که با طرح سوالاتی از هیئت دولت خواستار این باشیم که علت کوتاهی خود را در برخی از زمینه‌ها توضیح دهند.

,

امینی در پایان خاطرنشان ساخت: اما در مورد لوایح کم اهمیت هم باید بگویم که نمایندگان زرنگ‌تر از آن هستند که خود را سرگرم لوایح کم‌اهمیت کنند به همین خاطر است که زمانی طرحی مطرح می‌شود که اکثریت نمایندگان موافق با آن باشند، و موافقت اکثریت نمایندگان یعنی آنکه طرح اهمیت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه