اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب اراک اعلام کرد

مواد مخدر، ضرب و جرح و توهین در صدر پرونده‌های کیفری/خلع ید 437 هکتار از اراضی ملی در اراک

مواد مخدر، ضرب و جرح و توهین در صدر پرونده‌های کیفری/خلع ید 437 هکتار از اراضی ملی در اراک
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک گفت: مواد مخدر، ضرب و جرح و توهین به ترتیب در صدر پرونده‌های کیفری شهرستان اراک قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ عباس قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک روز شنبه به مناسبت هفته قوه قضاییه در نشست خبری با اشاره به جرایم صورت گرفته در اراک گفت: مواد مخدر، ضرب و جرح و توهین به ترتیب در صدر پرونده‌های کیفری شهرستان اراک قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

قاسمی اظهار کرد: در میان 10 اتهام اول در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک، مواد مخدر با 8 هزار پرونده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

,

جرم 50 درصد زندانیان اراک با مواد مخدر مرتبط است

, جرم 50 درصد زندانیان اراک با مواد مخدر مرتبط است, جرم 50 درصد زندانیان اراک با مواد مخدر مرتبط است,

قاسمی اظهار کرد: برررسی ها نشان می دهد که جرم بیش از 50 درصد زندانیان به طور مستقیم مرتبط با مواد مخدر است. بعد از مواد مخدر، اتهام ایراد ضرب و جرح با 6039 پرونده و توهین با 5883 مورد در صدر پرونده‌های کیفری دادسرای اراک است.

,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک افزود: سرقت مستوجب تعزیر، ایراد صدمه غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، تهدید، تخریب، افتراء، کلاهبرداری و پرونده‌های مرتبط با چک، بیشترین پرونده ها را به ترتیب در دادسرا شامل می‌شوند.

,

خلع ید 437 هکتار از اراضی ملی 

, خلع ید 437 هکتار از اراضی ملی , خلع ید 437 هکتار از اراضی ملی ,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک از خلع ید 437 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان در سه ماهه نخست سال خبر داد و گفت: بیشترین تصرفات غیرقانونی اراضی ملی در شهرهای اراک و ساوه به ارزش ریالی 62 میلیارد ریال بوده است.

,

وی اظهار کرد: در اجرای حفظ حقوق بیت‌المال سال گذشته 2758 هکتار از اراضی ملی به ارزش 140 میلیارد ریال خلع ید شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه