اخبار داغ

فرماندار شهرستان شهریار:

پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار، تا پایان سال ۹۷ به نتیجه می رسد / مشکلات این پروژه باید در داخل مجموعه بیمارستان حل و فصل شود

پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار، تا پایان سال ۹۷ به نتیجه می رسد / مشکلات این پروژه باید در داخل مجموعه بیمارستان حل و فصل شود
فرماندار شهرستان شهریار گفت: همکاری خوبی بین مسئولین، هیات امنای بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی برقرار است اما مشکلات جزیی در روند احداث این پروژه وجود دارد که باید در داخل مجموعه بیمارستان حل و فصل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ، نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار و با حضور در جلسه رسیدگی به مشکلات و روند پیشرفت این بیمارستان، بر تسریع روند اجرای این پروژه تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: خوشبختانه اقدامات و تصمیمات خوبی در گذشته از سوی مسئولین در جهت تسریع روند احداث این بیمارستان انجام شده است که این موضوع جای نقدیر و تشکر دارد.

,

طاهری بیان کرد: همکاری خوبی بین مسئولین، هیات امنای بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی برقرار است اما مشکلات جزیی در روند احداث این پروژه وجود دارد که باید در داخل مجموعه بیمارستان حل و فصل شود.

,

وی افزود: دولت بر بهره برداری هر چه سریعتر از این بیمارستان تاکید داشته و مبالغی که از سوی استانداری از محل ارزش افزوده به منظور تکمیل احداث بیمارستان اختصاص یافته موید این موضوع است.

,

طاهری اضافه کرد: مبالغ اختصاص یافته به پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار باید به درستی مورد استفاده قرار بگیرد، مسئولین نیز همانطور که در جلسات مطرح شده ، برنامه ای زمان بندی شده دارند چرا که پروژه احداث بیمارستان تا پایان سال ۹۷ باید به نتیجه برسد.

,

فرماندار شهرستان شهریار در پایان گفت: تجهیزات و تاسیسات مورد استفاده در بیمارستان امام خمینی(ره) باید از بهترین نوع باشد چرا که در تلاش هستیم تا این پروژه ماندگار باشد.

,

شهریار

, شهریار, شهریار]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه