اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان خاتم:

غنی سازی اوقات فراغت در اولویت برنامه های ورزش و جوانان خاتم قراردارد

غنی سازی اوقات فراغت در اولویت برنامه های ورزش و جوانان خاتم قراردارد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاتم برنامه ریزی های انجام گرفته جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان در طول ایام تابستان را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طالبی رئیس اداره ورزش و جوانان خاتم در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان اظهار داشت: در ایام تابستان برنامه‌های متعددی در زمینه برگزاری کلاس های ورزشی برای بانوان و آقایان در شهرستان پیش‌بینی شده که امیدواریم با استقبال جوانان روبه رو شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

طالبی گفت: بیش از دوازده رشته ورزشی در ایام تابستان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و هیئت ورزشی شهرستان برگزار خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به فوتسال، تنیس روی میز، کشتی، تکواندو، کاراته، شنا، ژیمناستیک، والیبال، پرورش اندام، هندبال و کونگ‌فو، فوتبال، ووشو، دوومیدانی، ایروبیک، بدمینتون و... اشاره کرد.

,

وی با بیان اینکه خانواده‌ها یکی از بازوان توانمند در امر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان هستند، بیان کرد: از آنجایی که دانش‌آموزان در فصل تابستان بیشتر زمان خود را در بین خانواده سپری می ‌کنند، خانواده‌ها می ‌توانند در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نقش مؤثری ایفا کنند. 

,

رئیس اداره ورزش و جوانان خاتم در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به این اداره نسبت به رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه