اخبار داغ

تحویل اولین بالگرد فوق پیشرفته اورژانس هوایی کشور به بجستان

تحویل اولین بالگرد فوق پیشرفته اورژانس هوایی کشور به بجستان
با ورود 6 بالگرد فوق پیشرفته اورژانس هوایی در کشور و تحویل اولین بالگرد، بجستان مجهز به پد اورژانس هوایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  بجستان نیوز،‌ عصر روز گذشته هم‌زمان با افتتاح پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان آیت‌الله مدنی بجستان و مجهز شدن منطقه بجستان به پوشش اورژانس هوایی حمید بنایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:‌ در حوزه دو شهرستان بجستان و گناباد اتفاقات خوبی در حال انجام است و دنبال این هستیم که بتوانی به هر نحوی خدمت گذار عموم مردم باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان نیوز,

 

,

بنایی ضمن تشکر از مسئولان بجستان تصریح کرد: مسئولان بجستان در دو سال اخیر همکاری خوبی را داشته‌اند ولی این دلیل بر این نمی‌شود که ضعف‌ها موجود را نبینیم، همه هستند ولی ضعیف عمل می‌کنیم و با خواستن و وقت گذاشتن مشکل‌ها رفع می‌شوند و باید بدانیم زمانی که همه پای‌کار باشند چرا نشود کارکرد.

,

 

,

وی ادامه داد: مشکل آب بجستان حل شدن است ولی با توکل و توسل و همت و کاهش منیت و گاهی عدم پاسخگویی مردم باعث نارضایتی‌های زیادی می‌شود و اگر هرکدام از مسئولان وظایف خود را در کشور به‌درستی انجام بدهند اوضاع بهتری  خواهیم داشت.

,

 

,

نماینده مردم بجستان در مجلس افزود: در تمامی حوزه‌ها کار می‌شود و باید این جمله را بدانیم که مدیری موفق‌تر است که وقت بیشتری را در اختیار مردم قرار و همه ما باید تلاش کنیم تا خواسته مردم را برطرف سازیم بدون هیچ تفاوتی میان مناطق.

,

 

,

در ادامه این مراسم حسین ابراهیمی فرماندار بجستان اذعان کرد: یکی از قسمت‌هایی که دولت با حساسیت تمام نصبت آن ورود پیداکرده و نتایج بسیاری خوبی به همراه داشته بحث حوزه سلامت مردم است که برکات بسیار خوبی را برای مناطق محروم داشته است.

,

 

,

وی افزود: درمجموع ۶ دستگاه بالگرد فوق پیشرفته اورژانس هوایی وارد کشور شده که 1 دستگاه سهم شهرستان گناباد و بجستان شد و با از این منطقه،‌ مناطق و محرومیت‌های بیشتر و صعب‌العبورتر و نقاط کوهستانی هستند ولی این‌یک نعمت بوده که توسط نظام ارزشمند جمهوری اسلامی تقدیم مردم گناباد و بجستان شده و از زحمات همه در این مجموعه بی‌نهایت سپاس‌گزاری می‌نماییم.

,

 

,

, , , ,

 

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه