اخبار داغ

مسدود شدن صفحات حزب الله در فیسبوک و توییتر

مسدود شدن صفحات حزب الله در فیسبوک و توییتر
فیسبوک و توییتر بدون اعلام قبلی، صفحات گروه رسانه‌ای "الإعلام الحربی وابسته به حزب الله را مسدود کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سانا، گروه رسانه‌ای الاعلام‌الحربی وابسته به حزب الله لبنان امروز اعلام کرد که فیسبوک و توییتر بدون اعلام قبلی صفحات این گروه را بسته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این گروه رسانه‌ای در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعد از نقش مهمی که رسانه‌های مرکزی نظامی در جبهه‌های مختلف ایفا کردند، فیسبوک و توییتر در راستای هجمات خود علیه رسانه‌های مقاومت، صفحات ما را بدون اعلام قبلی مسدود کردند.

,

در حالی که فیسبوک و توییتر هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند، رسانه‌های صهیونیستی از مسدود شدن صفحات حزب‌الله ابراز خوشحالی کردند.

,

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از "گلعاد آردان" وزیر امنیت داخلی این رژیم اعلام کرد: امیدوارم که فیسبوک و توییتر به این تصمیم خود که می‌بایست مدت‌ها قبل اتخاذ می‌شد پایبند باشند و باید این تصمیم در مورد سایر سایت‌های مشابه هم انجام شود.

,

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که تصمیم فیسبوک و توییتر بعد از دریافت نامه‌ای از آردان این کار را انجام داده‌اند.

,

بر اساس این گزارش، آردان در این نامه فیسبوک و توییتر را تهدید کرده بود که اگر صفحات گروه رسانه جنگی حزب الله را مسدود نکنند، با اقدامات جنایی در فلسطین اشغالی روبه رو خواهند شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه