اخبار داغ

نجات ۱۳ مرد و زن محبوس شده میان دود و آتش +عکس

نجات ۱۳ مرد و زن محبوس شده میان دود و آتش +عکس
۱۳ نفر از ساکنان ساختمان مسکونی در میدان شهرری از میان دود و آتش نجات یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساعت ۰۲:۵۷ بامداد امروز بر اثر آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در یک ساختمان پنج طبقه در شهرری، میدان بشارت (نارنج)، کوچه صاحب‌الزمان (عج)، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۹، ۹۰ و گروه امداد و نجات ۱۷ را به همراه خودروی بالابر هیدرولیکی ایستگاه ۹ و تشک نجات و خودروی خاور تنفسی ایستگاه ۲۱ را به محل حادثه اعزام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

جعفر شکرانه مهربانی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک واحد مسکونی ۷۵ متری در یک ساختمان پنج طبقه تک واحدی از قسمت اتاق‌خواب دچار آتش‌سوزی شده و به علت خالی بودن واحد از سکنه، آتش در منزل مسکونی گسترش یافته و شعله و دود بسیاری از پنجره‌ها به بیرون زبانه می‌کشید.

,

, ,

وی افزود: دود و حرارت به اندازه‌ای داخل ساختمان زیاد بود که ۱۳ نفر از ساکنان داخل منازل خود محبوس شده بودند که آتش‌نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و با رعایت اصول ایمنی، پس از تقسیم شدن به چند تیم عملیاتی با استفاده از خودروی بالابر هیدرولیکی و از طریق پله‌های ساختمان وارد عمل شدند و  با لوله‌های آبدهی به شعله‌زنی و تخلیه ساکنان اقدام کردند.

,

, ,

وی تصریح کرد: محبوس‌شدگان که هفت مرد و ۶ خانم بودند توسط آتش‌نشانان به سلامت از ساختمان به بیرون منتقل شدند البته یکی از ساکنان (خانمی پنجاه و پنج ساله) به علت دود زیاد ناشی از حریق دچار دودگرفتگی شده که برای مداوا به عوامل اورژانس حاضر در محل سپرده شد.

,

, ,

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ نیروهای عملیات پس از شعله‌زنی کامل و اطمینان از عدم شعله‌وری مجدد و ارائه تذکرات ایمنی به ساکنان به مأموریت خود پایان دادند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه