اخبار داغ

نائب رییس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

نمایندگان در فرصت باقی مانده از مجلس دهم توصیه های رهبری را چراغ راه قرار دهند

نمایندگان در فرصت باقی مانده از مجلس دهم توصیه های رهبری را چراغ راه قرار دهند
کمالی پور گفت: امیدواریم شاهد شکوفایی در حوزه های مختلف به جهت رفع مشکلات کشور باشیم؛ بنابراین مجلس و نمایندگان در مدت زمان باقی مانده از مجلس دهم توصیه های رهبری را چراغ راه قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به دیدار اخیر با مقام معظم رهبری گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مجلس را در رأس امور دانسته و نمایندگان را عصاره ملت معرفی کرده اند؛ لذا مطمئنا نگاه و انتظاراتشان نیز از این نهاد مقدس بیشتر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه طبیعی است که نگاه رهبری اینگونه باشد، ابراز کرد: وقتی مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان و اساسی و مهم کشور محسوب می گردد بنابراین باید مروج امید در کشور باشد.

,

نائب رییس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این نهاد باید با اقدامات انقلابی خود در جهت رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم تلاش کند و باید از مسائلی که موجب روز مرگی می گردد جلوگیری کند.

,

کمالی پور  بیان کرد: امیدواریم شاهد شکوفایی در حوزه های مختلف به  جهت رفع مشکلات کشور باشیم؛ همان گونه که نگاه رهبری به مجلس شورای اسلامی نیز این است؛ بنابراین مجلس و نمایندگان در مدت زمان باقی مانده از مجلس دهم توصیه های رهبری را چراغ راه قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه