اخبار داغ

فکری یا دست نشان، کدام سرمربی شاهین می شود؟

فکری یا دست نشان، کدام سرمربی شاهین می شود؟
بعد از جدایی پاشازاده ،از نادر دست نشان و محمود فکری به عنوان کاندیدای سرمربی گری تیم پرطرفدار بوشهری اسم برده می شود و کدام از این دو نفر سرمربی تیم پرطرفدار بوشهری می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، با تغییرات مدیریتی که در باشگاه شاهین شهرداری صورت گرفت، مهدی پاشازاده نیز از این باشگاه بوشهری فاصله گرفت و به تیم بادران تهران پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

بعد از تغییرات مدیر عامل و هیات مدیره تیم شاهین شهرداری بوشهر در این تیم تغییراتی به وجود آمد که اولین آن جدا شدن پاشازاده سرمربی این تیم بود.

,

, ,

مهدی پاشازاده رابطه خوبی با مدیرعامل این تیم داشت بعد از تغییر دمشقی از مدیرعاملی شاهین بعد از ترک از این تیم سرمربیگری تیم تهرانی دست گرفت.

,

تیم شاهین شهرداری بوشهر که در حال حاضر بدون سرمربی هست، مدیران جدید این تیم دنبال جایگزین برای پاشازاده هستند که نام نادر دست نشان به چشم می خورد.

,

نادر دست نشان مربی شمالی و فصل گذشته ملوان را آغاز کرده است، نادر دست نشان دو فصل پیش نفت آبادان را لیگ برتر آورده بود.

,

, ,

محمود فکری بازیکن سابق استقلال تهران دومین گزینه هم برای سرمربیگری تیم شاهین شهرداری بوشهر می باشد.

,

 این مربی موفق شمالی که فصل گذشته هدایت نفت مسجد سلیمان را بر عهده داشت و با این تیم خوزستانی به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرده بود گزینه جدید باشگاه شاهین شهرداری بوشهر لقب گرفت.

,

این در حالی است که بعد از جدایی پاشازاده ،از نادر دست نشان و محمود فکری به عنوان کاندیدای سرمربی گری تیم پرطرفدار بوشهری اسم برده می شود.

,

فکری سالها در تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه