اخبار داغ

توصیه برترین‌های کنکور ۹۶ به کنکوری‌ها

زحمات یک سالتان را با استرس هدر ندهید/ مشقت درس خواندن با قبولی در کنکور شیرین می‌شود

زحمات یک سالتان را با استرس هدر ندهید/ مشقت درس خواندن با قبولی در کنکور شیرین می‌شود
لازم است دانش آموزان پشت کنکوری انگیزه و اعتماد به نفس داشته باشند و نتیجه حاصله را نیز به خدا محول کنند که در این صورت بهترین نتیجه با توجه به تلاش‌های انجام داده صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ آزمون‌های عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج­شنبه مورخ 97/04/07، داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج­شنبه مورخ 97/04/07، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه مورخ 97/04/08 و داوطلبان گروه آزمایشی زبانهای خارجی در بعدازظهر جمعه مورخ 97/04/08 در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در همین راستا گفتگویی با برترین‌های کنکور 96 شهرستان لردگان داریم تا راز موفقیت خود را در آزمون کنکور برای دیگر پشت کنکورها اعلام نمایند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
, ,

نیما اقبال سعید 18 ساله  
رشته قبولی: آموزش زبان و ادبیات فارسی-بومی استان چهارمحال و بختیاری-پردیس بحرالعلوم - شهرکرد
رتبه 47 منطقه 3 
در رشته انسانی

نیما اقبال سعید در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ درخصوص علل موفقیت خود در کنکور گفت: انگیزه بسیاری برای موفقیت داشتم به همین دلیل اعتماد به نفسم بالا بود، همچنین نتیجه را به خدا واگذار کردم در این بین نباید از نقش و زحمات پدر و مادرم غافل شویم چون آن‌ها با زحمات و روحیه‌هایی که به من دادند نقش به‌سزایی در موفقیتم داشتند.

وی با توصیه به کنکوری‌هایی که می‌خواهند در کنکور97 آزمون بدهند گفت: لازم است دانش‌آموزان کنکوری انگیزه و اعتماد به نفس داشته باشند و نتیجه حاصله را نیز به خدا محول کنند که در این صورت بهترین نتیجه با توجه به تلاش‌های انجام داده صورت می‌گیرد.
 
اقبال سعید افزود: در زمان کنکور میزان استفاده من از تلویزیون بسیار کم بود و هرچقدر به زمان کنکور نزدیک می‌شدم میزان تفریح خود را کم کرده و به میزان مطالعه خودم اضافه کردم، در این مدت به طور کامل از تمام کانال‌ها و گروه‌های غیردرسی خارج شدم و سعی می‌کردم وقت‌ خود را در "فضای مجازی" هدر ندهم.
 
وی بیان داشت: در سال کنکور بیشتر مهمانی‌ها را کنار گذاشتم چون به نظرم حضور در مهمانی‌ها فقط ذهنم را خسته می کند اما هر چند روز یک بار لااقل برای هواخوری بیرون می‌رفتم، گاهی هم با دوستانم دور هم جمع می‌شدیم تا حال و هوایی عوض کنیم.
 
نیما از میزان درس خوندنش گفت: از سال سوم دبیرستان معمولی درس می‌خواندم اما از سه ماه تابستان تا روز قبل از کنکور روزانه 14 ساعت مطالعه داشتم و در کلاس‌های کنکور به مدت یک سال استفاده کردم.





فاطمه ویسی
رشته قبولی: پزشکی-نیمسال اول-دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

رتبه در منطقه ۸۲ تجربی

فاطمه ویسی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ گفت: توصیه می کنم دانش آموزان از امتحان کنکور ترس نداشته باشند نتیجه هر کاری با تلاش و پشتکار است، باید دانش آموزان روستایی و شهرهای کوچک اثبات کنند که با امکانات تحصیلی کم در روستاها و شهرهای کوچک می توانند همانند دانش‌آموزان در شهرهای بزرگ با امکانات تحصیلی زیاد رقابت داشته باشند، توصیه دیگری که دارم این است که شهرستان لردگان نیاز به نخبگان و نیروهای توانمند زیادی دارد، سعی کنیم با درس خواندن در پیشرفت شهرستان سهیم باشیم.

وی تصریح کرد: به نظر من وجود اساتید خوب واقعا یک نعمت است و من خدا را شکر می‌کنم که از این نعمت بهره‌مند بودم، اما خب نمی‌خواهم بگویم اگر کسی امکانات یا اساتید معروف نداشته باشد موفق نمی‌شود، در سال‌های اخیر بسیار دیده‌ایم که رتبه‌های برتر از بین دانش‌آموزانی هستند که امکانات چندانی ندارند.

ویسی درخصوص علت انتخاب رشته پزشکی گفت: رشته پزشکی را انتخاب کردم چون به خدمت به مردم علاقه دارم و در این راه خدمت به محرومان را مهم‌ترین هدفم قرار داده‌ام.

وی عنوان کرد: امیدوارم فرزندان این شهرستان با برنامه‌ریزی دقیق بتوانند در کنکورهای بعدی حائز بهترین‌ رتبه‌ها و افتخاری باشند برای شهرستان لردگان.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ سال کنکور گرچه برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها سال سختی است اما لذتی که پس از آن وجود دارد انسان را به درس خواندن تشویق می‌کند، حتی در سال کنکور اتفاقات عجیبی برایتان می‌فتد که شاید هیچ وقت دیگر در زندگی تا اتفاق نیفتد.

امیدواریم با کنترل استرس خود بتوانید در روز کنکور حاصل یک سال تلاش خود را درو کنید و با رضایت کامل از حوزه امتحان خارج شوید.

, نیما اقبال سعید 18 ساله  
رشته قبولی: آموزش زبان و ادبیات فارسی-بومی استان چهارمحال و بختیاری-پردیس بحرالعلوم - شهرکرد
رتبه 47 منطقه 3 
,
,
, در , رشته انسانی ,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, فاطمه ویسی
رشته قبولی: پزشکی-نیمسال اول-دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
,
,
, رتبه در منطقه ۸۲ تجربی ,
,
, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه