اخبار داغ

آیین کلنگ زنی احداث 2دهنه پل بر روی رودخانه خرم آباد+ تصاویر

آیین کلنگ زنی احداث 2دهنه پل بر روی رودخانه خرم آباد+ تصاویر
کلنگ‌ احداث دو دهنه پل بر روی خرم رود با حضور استاندار لرستان،شهردار خرم آباد و برخی از مسئولان به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک پروژه احداث دو دهنه پل بر روی خرم‌رود با هدف بهبود وضعیت ترافیک شهر خرم‌آباد با اعتباری در حدود 9 میلیارد تومان در دستور کار مسئولان خدمات شهری خرم آباد قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

 عرض این دو پل ۳۸ تا ۴۰ متر است و پیش بینی می شود طی ۸ ماه عملیات اجرایی این دو پروژه به پایان برسد.

,

 

,

سید موسی خادمی در آیین کلنگ زنی این 2پروژه اظهار داشت: ۵۰ درصد منابع مالی طرح در حال حاضر قابل پرداخت است با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود طی ۸ ماه آینده این دو دهنه پل به بهره‌برداری برسند.

,

 

,

به گفته استاندار لرستان  این پل‌ها با هدف روان‌سازی ترافیک شهر احداث می شوند و پل دیگری نیز روبروی استانداری ساخته می شود که اقدامات اولیه آن در حال انجام است.

,

 

,

وی با اشاره به ظرفیت های خرم آباد همچون خرم‌رود، قلعه فلک الافلاک و بام شهر گفت: وظیفه همه ماست که خرم آباد را به جایگاه مناسب آن برسانیم و باید با برنامه‌ریزی به یکی از شهرهای زیبای ایران تبدیل شود.

,

 

,

وحید رشیدی در آیین افتتاح پلهای دوگانه خرم رود با اشاره به مشکلات و آسیب های ناشی از پلهای موقت و نیز لزوم ساخت پلهای دائمی جایگزین گفت: پلهای جدید علاوه بر پوشش نقصهای مذکور تاثیر عمده ای در روانسازی ترافیک ساحلی ها و کمک به حل مشکلات ترافیکی و تسهیل عبور و مرور شهروندان دارند.

,

 

,

شهردار خرم آباد اظهار داشت:  تصمیم به آغاز پروژه احداث پل های جدید خرم رود پس از مطالعات مفصل مشاورین خبره، انجام مطالعات آب و خاک و در راستای طرح جامع ترافیک بوده و انشالله تا پایان سال شاهد افتتاح آنها و یک طرفه شدن ساحلی ها مربوطه خواهیم بود.

,

 

,







, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه