اخبار داغ

دستاورد جدید دولت؛

پاره کردن روبان در سفر نوبخت به پاکدشت

پاره کردن روبان در سفر نوبخت به پاکدشت
روز گذشته معاون رئیس‌جمهور سفر چندساعته به پاکدشت جهت رسیدگی و رفع مشکلات شهرستان و افتتاح سیلوی ۴۰ هزار تنی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارم خبر ؛ در سفر دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور به پاکدشت که در راستای رفع مشکل کمربندی پاکدشت بود بازدید میدانی از محل اجرای این پروژه به عمل آمد و در ادامه این سفر از گلخانه بزرگ زعیم بازدید کرده و سیلوی ۴۰ هزار تنی واقع در بخش شریف‌آباد که توسط بخش خصوصی ساخته و به بهره برداری رسیده افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر, ارم خبر,

در این سفر که تمامی مسئولین شهرستانی و استاندار محترم تهران نیزحضور داشتند و عده سال ۹۸ برای تخصیص بودجه پس از تصویب در مجلس توسط دکتر نوبخت بیان شد،  این در حالی است که برخی خبرگزاری‌ها خبر از پرداخت مبلغ محدودی ظرف مدت دو ماه به این پروژه را منتشر نمودند که جای تأمل دارد.

,

در همین راستا حجت‌الاسلام لزومی درباره سفر معاون رئیس‌جمهور به پاکدشت بیان داشت: ریاست محترم جمهوری چند باری قول سفر به شهرستان پاکدشت را به بنده داده‌اند اما آیا سفر آقای نوبخت به‌جای آقای روحانی است یا مقدمه برای سفر رئیس‌جمهور به پاکدشت است؟

,

امام‌جمعه پاکدشت خطاب به دکتر نوبخت، مشکلات بسیار زیاد شهرستان را بیان و ادامه داد: مشکلات ازآنچه تصور می‌کنید بیشتر است؛ یک محرومیت عمومی در شهرستان پاکدشت وجود دارد و این به مصلحت نظام نیست شهری که در آستانه ورودی پایتخت قرار دارد دارای چنین شرایط بدی باشد.

,

وی نبود کمربندی، آب و فاضلاب شهری، قطار شهری و تعطیلی کارخانه‌ها را از مشکلات اساسی پاکدشت عنوان و اظهار داشت: امروزه اکثر روستاهای بزرگ کشور دارای کمربندی هستند این در حالی است که روزانه ۵۰ هزار خودروی سبک و سنگین از مرکز این شهر عبور می‌کنند و مردم شاهد از دست رفتن عزیزانشان در این مسیر هستند.

,

لزومی درباره تخصیص بودجه به کمربندی پاکدشت تصریح کرد: در سال جاری هیچ پولی به شهرستان پرداخت نمی‌شود و این هزینه پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی در سال آینده اجرایی می‌شود، همچنین مشکلات با پیگیری‌های نماینده و فرماندار محترم قابل‌حل خواهد بود.

,

شایان‌ذکر است افتتاح پروژه سیلوی ۴۰ هزار تنی شریف‌آباد توسط امام‌جمعه و نماینده شهرستان پاکدشت نیز قابل انجام بود؛ دست آورد حضور معاون اول رئیس‌جمهور برای مردم در این سفر چندساعته چه بوده است؟ سیلو از نیازهای مهم کشاورزان بوده و هست اما مهم‌تر از آن امکان کشت و کار در شهرستان است، چرا سازمان برنامه‌وبودجه برای حمایت از مکانیزه کردن کشت روستاییان شهرستان مبلغی را تخصیص نداد؟

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه