اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

مشکلات مربوط به زمین بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده تا 10 روز آینده برطرف می‌شود/ انتظار همراهی اوقاف، مردم و وزارت بهداشت را داریم

مشکلات مربوط به زمین بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده تا 10 روز آینده برطرف می‌شود/ انتظار همراهی اوقاف، مردم و وزارت بهداشت را داریم
نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به مشکلات بیمارستان 220 تختخوابی شهرستان خدابنده گفت: مشکلات مربوط به زمین این بیمارستان تا 10 روز آینده برطرف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با موج رسا، با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان خدابنده اظهار کرد: متاسفانه چند سالی است که اعتبار پروژه‌های عمرانی محدود شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه بیش از 85 درصد بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری می‌شود، ابراز کرد: با این شرایط انتظار داریم با 15 درصد بودجه باقی مانده کشور داری کنیم در حالی که نصف این 15 درصد تخصیص پیدا می‌کند.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با این وضعیت اعتبار پروژه‌های عمرانی آنچنان شاهد تحرک پروژه‌ها نخواهیم بود، خاطرنشان کرد: با وجود این مسائل در دو سال گذشته پروژه‌های عمرانی شهرستان خدابنده پیشرفت قابل توجهی نسبت به سایر شهرستانها داشتند.

,

وی با بیان اینکه در پروژه‌های مربوط به راه به اندازه چند برابر هفت سال گذشته کار انجام شده است، ادامه داد: در بحث گاز رسانی نیز پیشرفتهای قابل توجهی را در شهرستان شاهد هستیم اما عامل اصلی که پروژه‌ها را به تاخیر می‌اندازد نبود کمبود بودجه است.

,

بیگدلی با اشاره به وضعیت بیمارستانی که قرار است در خدابنده احداث شود، عنوان کرد: مجوزهای این بیمارستان اخذ شده و اعتبارات آن نیز در قانون بودجه آمده است اما به خاطر مشکلات زمین کلنگ زنی آن به طول کشیده است.

,

وی با بیان اینکه با همت مسئولان استانی و شهرستانی مشکل زمین بیمارستان در حال حل شدن است، گفت: از مردم نیز درخواست داریم تا کمک کنند مشکل زمین این بیمارستان حل شده و در سفر آتی وزیر بهداشت کلنگ زنی شود.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه‌ مشکلی از نظر مالی ندارد، اظهار کرد: زمین قبلی به خاطر مطالعاتی که روی آن انجام شد برای ساخت بیمارستان مناسب نبود و زمین جدیدی در نظر گرفته شده است، با توجه به اینکه زمینهای شهر قیدار وقفی است و همچنین زمینی در محدوده شهری وجود نداشت کار را کمی سخت کرده بود.

,

وی بیان کرد: فکر می‌کنم که تا 10 روز آینده مسائل قانونی مربوط به زمین جدید این بیمارستان حل شود اما انتظار داریم تا مردم، اداره اوقاف و وزارت بهداشت نیز همراهی‌های لازم را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه