اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

کشف 9 تن عدس خارجی احتکار شده از یک فروشگاه مواد غذایی در استان زنجان

کشف 9 تن عدس خارجی احتکار شده از یک فروشگاه مواد غذایی در استان زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به کشف عدس خارجی از فروشگاههای عمده فروشی مواد غذایی در استان زنجان گفت: 9 تن عدس خارجی از یک فروشگاه مواد غذایی در استان زنجان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به برگزاری گشت‌های مشترک در استان زنجان اظهار کرد: برگزاری گشت‌هاب مشترک بسیار موثر بوده و نتایج خوبی نیز کسب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی از تشکیل تیم ویژه بازرسی در زنجان خبر داد و افزود: هدف اصلی بازرسی منسجم از واحدهای عمده فروشی مواد غذایی برگزار کرد.

,

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به توقیف 9 تن عدس خارجی در یک فروشگاه عرضه مواد غذایی افزود: صورتجلسه ای با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی تشکیل و جهت اخذ گزارشات کارشناسی به واحد بازرسی ارسال شده است.

,

وی عنوان کرد: همچنین مقدار چهار تن نیز برنج که توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران وارد شده و باید توسط سازمان‌ها و یا فروشگاه‌های دولتی عرضه می‌شود.

,

ممیزی بیان کرد: این کالا توسط یک واحد عمده فروشی در حال فروش بوده و پرونده این واحد نیز تشکیل و در حال بررسی است.

,

وی در ادامه با اشاره به کشف و ضبط محموله کفش ورزشی قاچاق در شهرستان ایجرود افزود: پرونده متهم به صورت خارج از نوبت در شعب این اداره کل تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

,

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارزش ریالی این محموله را 220 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بر اساس حکم صادره عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 420 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه