اخبار داغ

مدیر گروه جهادی، تبلیغی منتظران مصلح خبر داد:

فعالیت بیش از ۶۵ مبلّغ در ماه مبارک رمضان در مناطق محروم شهری و روستایی ارومیه

فعالیت بیش از ۶۵ مبلّغ در ماه مبارک رمضان در مناطق محروم شهری و روستایی ارومیه
مدیر گروه جهادی تبلیعی منتظران مصلح گفت: بیش از ۶۵ مبلغ در طول ماه رمضان با این گروه همکاری داشته و در مناطق مختلف محروم ارومیه به تبلیغ پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام و المسلمین حسن محمدی در گفت و گو با اروم‌نیوز، با اشاره به فعالیت بیش از ۶۵ مبلّغ و مبلّغه در مناطق محروم و روستایی ارومیه، اظهار داشت: گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح که در همه ایام‌های مناسبتی از قم به ارومیه جهت تبلیغ شعائر دینی اعزام می‌شوند در ماه رمضان امسال هم بیش از ۶۵ مبلّغ و مبلغه را به مناطق محروم و روستای شهر ارومیه اعزام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: غالب فعالیت‌های مبلغین اقامه نماز و سخنرانی در ۲ نوبت ظهر و عشاء، برگزاری کلاس‌های کانون برای بانوان بعد از نماز ظهر و عصر و برای نوجوانان بعد از ظهر بود که به صورت مستمر در شهر ارومیه و مناطق روستایی اجرا می‌شود و انتخاب مساجد جهت تبلیغ هم مساجدی بود که فاقد روحانی و امام جماعت است و آن منطقه از تبلیغ دینی بی بهره بود.

,

مدیر گروه جهادی، تبلیغی منتظران مصلح، عنوان کرد: با توجه به سفارشات مقام معظم رهبری و مراجع، اولویت فعالیت‌های گروه بیشتر روی آسیب شناسی‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای عملی و تربیت نسل نوجوان می‌باشد که متاسفانه اغلب مورد غفلت واقع شده است و دشمن هم امروز ضربات خود را از این ناحیه به انقلاب وارد می‌کند.

,

وی، بیان داشت: راه‌اندازی ایستگاه‌های پاسخ به سوالات شرعی و ارائه مشاوره به مراجعه کنندگان در سطح شهر از اقدامات دیگر این مجموعه تبلیغی در ایام ماه رمضان بوده است.

,

محمدی، افزود: در طول ماه رمضان جلسات متعددی با مسولین شهر ارومیه برای بررسی مشکلات فرهنگی برگزار شد و راهکارهای عملی برای برون رفت از مشکلات فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی به مدیران شهری ارائه شده است که امید است بتواند گره‌گشا باشد.

,

وی، در پایان گفت: عده ای از مبلغین فعال در ماه رمضان در حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه تجلیل شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه