اخبار داغ

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان:

شرایط بازار زمینه سواستفاده از فضای حاکم را فراهم کرده است/ انبارهای بهارستان باید به صورت هفتگی بازرسی شوند

شرایط بازار زمینه سواستفاده از فضای حاکم را فراهم کرده است/ انبارهای بهارستان باید به صورت هفتگی بازرسی شوند
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان گفت:باتوجه به شرایط فعلی بازار و فراهم بودن فضا برای سوء استفاده، انبارهای سطح شهرستان بهارستان باید به صورت هفتگی توسط ادارات مربوطه بازرسی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست سوم کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان در سال جاری به ریاست سیدحبیب موسوی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

موسوی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهارستان، بیان داشت: بازرسی منظم و مستمر از انبارهای موجود در سطح شهرستان جزو الزاماتی است که باید مورد توجه ویژه دستگاه‌ها و ادارات مربوطه قرار بگیرد.

,

وی در ادامه با اشاره به شرایط حاکم بر بازار و احتمال سوء استفاده از این فضا، تصریح کرد: درحال حاضر  می بایست دستگاه‌های متولی به صورت منظم و هفتگی از تمامی انبارهای موجود در شهرستان بهارستان بازرسی نمایند و گزارش خود را به دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهارستان ارسال کنند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان همچنین به ۱۲ تیرماه، سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب برای تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه‌های این کمیسیون در شهرستان بهارستان می توان به سخنرانی در نمازهای جمعه و نصب بنرهای مفهومی و گزارش عملکرد در خصوص کشفیات، اقدامات انجام شده و آسیب استفاده از کالای قاچاق در سلامت جامعه و اقتصاد کشور اشاره نمود.

وی درپایان باتوجه به اهمیت موضوع فرهنگ سازی در رابطه با این موضوع در جامعه، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش برای اصناف و برپایی نمایشگاه برای عموم شهروندان بهارستانی، برگزاری مسابقه پیامکی و نقاشی از برنامه‌های دیگر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور افزایش آگاهی شهروندان و ایجاد فرهنگ نخریدن کالای قاچاق و مبارزه با این پدیده می باشد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه