اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی:

بیش از ۱۴ هزار حلقه چاه کشاورزی در آذربایجان‌غربی اشتراک برق دریافت کردند/ هشدار قطعی برق برای مشترکین پرمصرف

بیش از ۱۴ هزار حلقه چاه کشاورزی در آذربایجان‌غربی اشتراک برق دریافت کردند/ هشدار قطعی برق برای مشترکین پرمصرف
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در فصل گرما برق مشترکین پرمصرف قطع خواهد شد، از عموم مردم برای همکاری در راستای کاهش مصرف دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، اکبر حسن بگلو عصر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل خانه مطبوعات استان ترتیب یافت، با اشاره به اینکه هم اکنون یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۹۱۳ مشترک برق در سراسر آذربایجان‌غربی وجود دارد، اظهار داشت: متاسفانه مشترکین در فصل گرما دارای مصرف بالا بوده و با توجه به میزان تولید استان در این فصل با مشکلاتی مواجه می‌شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: در تابستان میزان تولید برق در استان ۱۰۱۶ مگاوات می‌شود در حالی‌که مصرف مشترکین ۱۰۴۷ مگاوات خواهد شد و به همین دلیل برخی مشترکین پرمصرف با قطعی مواجه خواهند شد.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، برنامه‌ریزی برای صرفه جویی در مصرف را مختص مصارف خانگی ندانست و در خصوص ادارات و سازمان‌های دولتی نیز گفت: در این زمینه نیز از ساعت ۱۲ ظهر تا پایان وقت اداری باید سیستم‌های سرمایشی خاموش باشند.

,

وی، اضافه کرد: همچنین جایگاه‌های گاز طبیعی با تعطیلی ۲ ساعتی در هر روز به کمک کاهش مصرف برق خواهند آمد.

,

حسن بگلو، ابراز داشت: در کنار تمام این اقدامات، با توجه به اینکه حدود ۸۰ درصد مصرف برق به صورت خانگی است، باید مردم در زمینه کنترل و صرفه جویی در مصرف برق دقت بیشتری داشته باشند تا شاهد کمبود در فصل تابستان نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه