اخبار داغ

نشست هم افزایی درآمد شبکه بهداشت و درمان بهارستان برگزار شد

نشست هم افزایی درآمد شبکه بهداشت و درمان بهارستان برگزار شد
نشست هم افزایی درآمد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست هم افزایی درآمد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان با حضور دانوش دمیریان مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان، معاونین، مسئول اداری، مسئول حراست و سایر مسئولین ستادی در واحد مدیریت برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

در ابتدای این نشست دمیریان در رابطه با ضرورت درآمدزایی در راستای سیاست‌‎های دانشگاه نسل سوم و وظایف واحدهای مختلف شبکه بهداشت و درمان بهارستان در این خصوص نکاتی را به حاضرین در این نشست بیان کرد.

,

وی در ادامه باتاکید بر لزوم و اهمیت تشکیل کمیته کاهش هزینه به صورت ماهیانه، اظهار داشت: امروز با تجهیز تمامی مراکز به دستگاه پوز و همچنین آموزش کلیه پذیرش‌ها در رابطه با عدم دریافت وجه نقد توانستیم تا حدودی کاهش هزینه‌ها را جبران نماییم.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان همچنین در رابطه با موضوع ارزیابی عملکرد پزشکان، تبیین کرد: طرح نظارت و پایش پزشکان مراکز خدمات جامع از طریق ارزیابی نحوه عملکرد آن‌ها و نسخ آن‌ها در دست اجرا است.

,

وی درپایان باتوجه به اهمیت مباحث مطرح شده در طول نشست هم افزایی درآمد، خاطرنشان کرد: از کلیه همکاران می خواهم تا دیدگاه قبلی را کنار بگذارند و با رویکرد جدید درآمدزایی و در جهت سیاست‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گام بردارند.

,

در ادامه این نشست خانم محمدی مسئول مالی شبکه بهداشت و درمان بهارستان و همچنین خانم سلیمانی‌جوان، پیرامون موضوع جلسه برای حاضرین سخنرانی کرده و نکات حائز اهمیتی را ایراد نمودند.

,

درپایان این نشست کلیه اعضاء نظرات خود را در جهت افزایش درآمد و همچنین کاهش هزینه‌ها بیان کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه