اخبار داغ

مدیر روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان بهارستان:

آب محله برزگر در چندین آزمایشگاه مورد بررس قرار می‌گیرد / جواب آزمایشات بدون سانسور اعلام می‌شود

آب محله برزگر در چندین آزمایشگاه مورد بررس قرار می‌گیرد / جواب آزمایشات بدون سانسور اعلام می‌شود
مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بهارستان گفت: درپی انتشار ویدیو مبنی بر وجود انگل در آب کوچه برزگر شهرگلستان، نمونه‌های آب این کوچه به چندین آزمایشگاه جهت بررسی ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، چند روز قبل یک ویدیو از یکی از شهروندان بهارستانی در فضای مجازی منتشر شد و به سرعت به موضوع اصلی بحث تمامی کانال‌ها و گروه‌های بهارستانی تبدیل شد، که موضوع این ویدیو وجود انگل در آب شرب شهرگلستان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

در همین خصوص پوربابا مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به دست به کار شدن کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، تصریح کرد: به تازگی یکی از شهروندان گلستانی با ارائه مستنداتی مدعی شده است که در آب شرب کوچه بزرگر چیزی شبیه انگل مشاهد کرده است.

, بهارستانه,

وی در ادامه به اهمیت بررسی این موضوع و لزوم اطمینان از سلامت آب شرب این محله اشاره کرد و عنوان داشت: به همین منظور از چندین نقطه از آب این کوچه نمونه برداری صورت گرفت وتوسط کارشناسان به دقت مورد آزمایش و بررسی قرار گیرد و صحت این موضوع هر چه زودتر مشخص شود‌.

,

پوربابا باتاکید براینکه این آب در چندین آزمایشگاه تخصصی به دقت مورد آزمایش قرار خواهد گرفت گفت: درحال حاضر نمی توان درباره این موضوع اعلام نظر کرد اما این احتمال وجود دارد که وجود انگل بخاطر استفاده از تانکرهای آب غیربهداشتی برخی از ساکنین باشد.

,

وی همچنین با بیان اینکه در هفته‌های آتی جواب آزمایش‌های آب کوچه برزگر شهرگلستان به این مرکز اعلام می شود، اذعان داشت: به شهروندان بهارستانی این قول را می دهیم که نتیجه این آزمایش را بدون سانسور به رسانه‌ها اعلام نماییم.

,

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به لزوم همکاری شهروندان با شبکه بهداشت و درمان بهارستان، افزود: از شهروندان بهارستانی می خواهم تا در صورت مشاهد چنین مواردی حتما کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان را در جریان قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه