اخبار داغ

اقدامی فراجناحی در انتصاب فرماندار جدید ساری

اقدامی فراجناحی در انتصاب فرماندار جدید ساری
با وجود دغدغه‌های فراوان پیرامون انتصاب فرماندار مرکز مازندران، سرانجام با معرفی عباسعلی رضایی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران دغدغه‌ها به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، بعد از انتقال احمد حسین‌زادگان به استانداری مازندران و انتصاب وی به‌عنوان معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی و انتصاب اسماعیل حسن‌زاده به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ساری شایعات پیرامون فرماندار جدید مرکز مازندران بسیار بود.

بی‌شک یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم شریف شهرستان ساری انتخاب مدیری لایق، بومی و وحدت‌آفرین برای تصدی عالی‌ترین مقام اجرایی این شهرستان است.

سرانجام با مطالعه و رایزنی‌های فراوان، فرد شایسته و مورد اجماع بسیاری از دلسوزان شهرستان، عباسعلی رضایی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان ساری منصوب شد.

این انتصاب به‌واسطه فراجناحی بودن رضایی، انتصابی بی‌سابقه طی سال‌های اخیر بوده است. شخصیتی که همسو با دولت، مورد تایید و مقبول تمام جریان‌های سیاسی مرکز مازندران است و قطعاً موجب وحدت و توسعه شهرستان خواهد شد.

رضایی که همواره خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهداء را خارج از نگاه سیاسی در سرلوحه کار خویش قرار می‌داد، برای چند سال به‌عنوان مدیر برتر استانی انتخاب شده بود.

از سوابق اجرایی عباسعلی رضایی می‌توان به مسئولیت در تعزیرات و بنیاد شهید شهرستان سوادکوه، ریاست بنیاد شهید شهرستان ساری، معاونت‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و دوران موفق هفت ساله مدیریت او در بنیاد شهید استان اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه