اخبار داغ

رییس شبکه بهداشت بروجرد:

بیمارستان آیت اله بروجردی پتانسیل دریافت درجه عالی را دارد/ کمبود۱۸۵ تخت بیمارستانی در بروجرد

بیمارستان آیت اله بروجردی پتانسیل دریافت درجه عالی را دارد/ کمبود۱۸۵ تخت بیمارستانی در بروجرد
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: با افتتاح بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی جدید همچنان کمبود تخت بیمارستانی وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک کامران سبزیان  رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در بیمارستان آیت اله بروجردی ره برگزار شد گفت: بیمارستان آیت اله بروجردی در زمینی به مساحت ۳۲هزار متر ساخته شده که این بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی از سال ۸۶کلنگ زنی شد و هم اکنون تکمیل و تجهیز شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: این بیمارستان تنها بیمارستان استان لرستان است که که پتانسیل دریافت درجه عالی را دارد و سال آینده در رتبه بندی درجه یک عالی را دریافت خواهد کرد. 

,

 

,

به گفته وی بیمارستان امام ره به لحاظ سازه شرایط لازم را نداشت و قدمت این بیمارستان به یک قرن بر می گردد البته طی سال های اخیر و به همت خیرین بخش هایی از جمله بخش قلب و اورژانس در بیمارستان امام ره ساخته شده و بخشی از نیازهای آن برطرف شده است و با راه اندازی بیمارستان جدید بخش قلب و کودکان در بیمارستان امام ره به دلیل دسترسی بهتر در همان بیمارستان خدمات به بیماران ارایه می دهند. 

,

 

,

سبزیان اظهار داشت: در بیمارستان جدید بخش های داخلی زنان و مردان، سرطان و خون، ای سی یو فعال هستند و هم اکنون خدمات لازم را به بیماران ارایه می دهند و بیمارستان اماده افتتاح است که در تیرماه با حضور وزیر بهداشت رسما افتتاح می شود. 

,

 

,

به گفته وی در بیمارستان چمران بخش زنان، تصادفات، ارتوپد، جراحی و اعصاب برای بیماران در نظر گرفته شده است. 

,

 

,

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در بروجرد افزود: ۷۵۰ تخت بیمارستانی با توجه به استانداردها در بروجرد نیاز است که با راه اندازی این بیمارستان تعداد تختها به ۵۶۵ تخت می رسد و کمبود تخت بیمارستانی وجود دارد که در این راستا با توان بخش خصوصی مجوز احداث ۲بیمارستان خضوصی صادر شده که بخشی از مشکلات و کمبودها برطرف می شود. 

,

 

,

به گفته وی با افتتاح این بیمارستان فرصت شغلی برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شد که از این تعداد ۳۷۰ نفر نیروی پرستار و پشتیبانی هستند. 

,

 

,

سبزیان با اشاره به کمبود پزشک متخصص گفت: قرار شده است در توزیع پزشک نیازهای فوق تخصصی شامل نوزادان، گوارش، غدد به بروجرد اختصاص داده شود و کمبود پزشک عمومی برای این بیمارستان وجود دارد که برای تامین پزشک در این بیمارستان از توان بخش خصوصی استفاده شده ولی همچنان پزشکان بیشتری نیاز است تا خدمات بیشتری ارایه شود.

,

 

,

 رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تصریح کرد: با حضور وزیر بهداشت علاوه بر بیمارستان آیت اله بروجردی ره، درمان بستر اشترینان، مرکز اورژانس میدان نواب و کلینبک میدان بهشت افتتاح خواهند شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه