اخبار داغ

فراز و فرود نوستالوژی این روزهای شهر؛

سریال ناتمام پل سیدی کرمان/وعده های امروز و فردای مسئولین برای اتمام این پل

سریال ناتمام پل سیدی کرمان/وعده های امروز و فردای مسئولین برای اتمام این پل
پل سیدی به گفته مسئولین قرار بود در اواخر سال گذشته به اتمام برسد اما باز بهره برداری آن به اواخر تیرماه سال جاری موکول شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  راه آرمان ؛ پروژه های شهری کرمان چند سالی است که نمای شهر کرمان را دلخراش کرده اند و مردم همچنان امیدوار به اتمام این پروژه ها هستند تا بتوانند بیشترین استفاده را از آن ها به عمل آورند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

اما در این میان پروژه هایی همانند پل سیدی وجود دارد که بعد از گذشت ۹ سال در برهه ای از زمان در حال ساخت و در برهه ای دیگر در حال استراحت  می باشد و به نوعی برای مردم کرمان به اثری تاریخی تبدیل شده اند و جز ایجاد سختی، نگرانی و گرد و غبار تاکنون برای شهروندان کرمانی فایده ای نداشته است.

,

, ,

ساخت این پل از شورای سوم تصویب و کلنگ آن زده شد و به شورای چهارم و اکنون هم به شورای پنجم پاس داده شده است و به گفته مسئولین از گذشتگان به آن ها به ارث رسیده است و هر بار هم مسئولین پیمانکار پروژه را مقصر می دانستند و وعده هایی در خصوص اتمام این پل می دهند که محقق نمی شود .

,

این پل به گفته مسئولین قرار بود در اواخر سال گذشته به اتمام برسد اما باز بهره برداری آن به اواخر تیرماه سال جاری موکول شد .

,

, ,

حال خبرنگار ما در گفتگو با یکی از اعضای شورای شهر در رابطه با محقق شدن این وعده مسئولین در اواخر تیرماه به گفتگو نشسته است :

,

علی اکبر مشرفی عضو شورای شهر کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت : مدتی زیادی است که کمیت اجرایی پل سیدی شروع شده است و خوشبختانه شورای پنجم بعد از مطالعه پنج ماه به این نتیجه رسید که مصوبات شورای چهارم در ارتباط با این پل مصوباتی درستی بوده است و باید تداوم پیدا کند .

, راه آرمان,

وی افزود : بنابراین مجددا مصوبات مربوط به این پل را به جریان انداخت و از اواخر سال گذشته در دستور کار شورای پنجم قرار داد.

,

عضو شورای شهر کرمان با بیان این که در انتهای شورای چهارم دو دهنه از این پل کامل نشده بود ، خاطر نشان کرد : یک دهنه این پل در سالن محل کار پیمانکار ساخته و آماده بود و دهنه دیگر هنوزساخته نشده بود که دهنه وسطی و بزرگترین دهنه پل است ولی در این مدت دهنه ساخته و آماده نصب شد.

,

, ,

مشرفی بیان کرد : اکنون از تیرهای دهنه آخر هم یکی نصب شده است و امیدواریم که ان شاالله تا پایان تیرماه دهنه ها نصب شوند و در اواخر مرداد یا شهریور ماه این پل به بهره برداری برسد .

,

وی در خصوص سایر پروژه های عمرانی در شهر کرمان عنوان کرد : امیدواریم  که شهرداری بتواند پروژه های عمرانی را پشتیبانی کند تا همه آن ها به موقع به اتمام برسند زیرا بدون پشتیبانی مالی قطعا پیمانکاران نمی توانند پروژه ها را به موقع تمام کنند و امید است با تدبیر مقامات شهرداری این امر محقق شود.

,

عضو شورای شهر کرمان ادامه داد : اکنون همه پروژه های شهری کرمان در حال فعالیت هستند اما فعالیتی که جانانه و خوب باشد نیست و امیدواریم با حمایتی که شهرداری از پیمانکاران  می کند و پرداخت هزینه ها به پیمانکار فعالیت آن ها چشم گیر تر شود .

,

حال با این وجود امید است که پل سیدی بعد از گذشت سال ها با وجود مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرده است با حمایت و همکاری مسئولین به بهره برداری برسد و ما دیگر شاهد وعده و وعیدهای دیگری در این خصوص نباشیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه