اخبار داغ

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

اسکان تابستانی فرهنگیان از یکم تیر ماه در البرز آغاز شد/ 50 کلاس در منطقه خوش آب و هوای طالقان میزبان مسافران کشور

اسکان تابستانی فرهنگیان از یکم تیر ماه در البرز آغاز شد/ 50 کلاس در منطقه خوش آب و هوای طالقان میزبان مسافران کشور
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: در اسکان تابستانی فرهنگیان، بیشترین تمرکز ما بر خلاف عید نوروز که غالب اسکان ها در کرج و ناحیه 1 بود در مناطق خوش آب و هوا مانند طالقان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز درباره اسکان تابستانی فرهنگیان همزمان با آغاز سفرها به کوچک ترین استان کشور به خبرنگار تیتریک گفت: در اسکان تابستانی فرهنگیان، بیشترین تمرکز ما بر خلاف عید نوروز که غالب اسکان ها در کرج و ناحیه 1 بود در مناطق خوش آب و هوا مانند طالقان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

مرارد مالمیر با اشاره به اینکه 5 مدرسه با هر مدرسه 10 کلاس در قالب 50 کلاس با تجهیزات کامل آماده پذیرایی از فرهنگیان در شهرستان طالقان است افزود: در منطقه ساوجبلاغ و نظرآباد دو خانه معلم افتتاح شده است که یکی از آنها در برغان با 8 سوئیت، دیگری در افشاریه با 8 سوئیت، مرکز سوم در نظرآباد با دو سوئیت و مرکز چهارم در ساوجبلاغ با 2 سوئیت و در مجموع 20 سوئیت در دو شهرستان مذکور آماده شده است.

,

وی اظهار داشت: در داخل کرج، ناحیه 1 و ناحیه 4 دو خانه معلم که در مجموع 30 سوئیت هستند و در ناحیه 1 پنج مدرسه و در ناحیه 4 دو مدرسه تجهیز شده و آماده پذیرایی مسافران در تابستان هستند و نکته قابل توجه این است که قیمت های اسکان تابستانی با هیچگونه افزایش قیمتی مواجه نشده است که نرخ هر شب اسکان یک کلاس برای فرهنگیان 24 هزار تومان و برای غیر فرهنگی 28 هزار تومان خواهد بود.

,

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در خاتمه تصریح کرد: طرح اسکان تابستانی از 1 تیر ماه آغاز شده و تا 15 شهریور یعنی پیش از بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت و مسئول پذیرش ستادهای اسکان شبانه روز ثبت نام مسافران را انجام داده و مهیای حضور فرهنگیان در خانه های معلم و ... هستند.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه