اخبار داغ

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان:

دوره آموزشی شهروند آتش‌نشان در شهرگلستان برگزار خواهد شد

دوره آموزشی شهروند آتش‌نشان در شهرگلستان برگزار خواهد شد
سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان گفت: دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی به صورت رایگان برای شهروندان گلستانی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سلگی سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به همیت همکاری شهروندان با سازمان آتش‌نشانی، بیان داشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرگلستان از علاقه مندان به آتش نشانی به عنوان شهروند آتش نشان ثبت نام به عمل می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر هدف اصلی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرگلستان از این اقدام، گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها، آشنایی و همچنین بالا بردن فرهنگ پیشگیری از حوادث و شناخت حریق جهت آمادگی، مقابله و پیشگیری از انواع حوادث می باشد.

,

سلگی با بیان اینکه این طرح برای شهروندان به ویژه خانواده‌ها به مرحله اجرا خواهد شد، تصریح کرد: این دوره‌ها به صورت رایگان برای عموم مردم می باشد و توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی هم به شکل تئوری و هم عملی برگزار می شود.

,

وی همچنین در رابطه با ضرورت جذب آتش‌نشان افتخاری در شهرگلستان و شهرستان بهارستان، اذعان داشت: آتش نشانان افتخاری با فراگیری آموزش‌های مختلف به یک مروج و پیام رسان در خانواده و شهر تبدیل می شوند که این مهم باعث کاهش حوادث و حفظ جان و مال شهروندان می گردد.

,

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان سطح برگزاری طرح و دوره مذکور برای شهروندان را مناسب دانست و تشریح کرد: در پایان دوره به آتش نشانان افتخاری شهرگلستان پس از اتمام دوره آموزشی گواهینامه ارائه خواهد شد.

,

وی درپایان باتوجه به دلایل برگزاری چنین دوره‌هایی در سطح شهرگلستان، افزود: در سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان معتقد می باشیم که ارائه آموزش‌های شهروندی کمک شایانی به کاهش حوادث، سوانح و آتش سوزی‌ها می کند، به همین دلیلاین دوره‌ها از این پس به صورت مدام در شهرگلستان برپا خواهد بود.

,

درپایان لازم به ذکر است که علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۰۵۵۶۴۰۰ تماس یا حضوری به محل ایستگاه مرکزی واقع در ابتدای شهرگلستان جنب پارک الهیه طبقه دوم واحد اداری مراجعه نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه