اخبار داغ

رقابت 524 دانش آموز تنگستانی در کنکور سراسری97

رقابت 524 دانش آموز تنگستانی در کنکور سراسری97
رئیس آموزش و پرورش تنگستان گفت: در کنکور سال جاری، 524 نفر در شهرستان تنگستان به رقابت می پردازند، که آمار داوطلبان امسال نسبت به سال گذشته 9/8 درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، حسین پولادیان در نشست هماهنگی برگزاری کنکور97 اظهار داشت: طبق اعلام سازمان سنجش آزمون سراسری کنکور سال جاری در روزهای پنج شنبه و جمعه برابر با 7 و 8 تیرماه سال جاری درحوزه دخترانه سمیه و پسرانه شهید مطهری شهر اهرم، برگزار می شود.

حسین پولادیان تصریح کرد: 39 داوطلب در رشته علوم ریاضی و123 داوطلب در رشته علوم انسانی صبح روز پنج شنبه و همچنین 21 داوطلب در رشته هنر بعدازظهر همان روز، 7 تیرماه سال جاری به رقابت می پردازند.

وی افزود: 287 داوطلب رشته علوم تجربی نیز صبح روز جمعه و 54 داوطلب گروه زبان خارجه بعداز ظهر روز جمعه 8 تیرماه جاری درحوزه های کنکور سراسری شهرستان تنگستان شرکت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,
,
,
,
,



پولادیان اظهار داشت: در کنکور سال جاری، 524 نفر در شهرستان تنگستان به رقابت می پردازند، که آمار داوطلبان امسال نسبت به سال گذشته9/8 درصد افزایش داشته است..

وی خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد داوطلبان شرکت در کنکور سراسری مربوط به رشته علوم تجربی با 287 نفر داوطلب است که حدود 54/7درصد آمار شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده است.

پولادیان ادامه داد: کمترین تعداد داوطلبان شرکت در کنکور سراسری مربوط به گروه هنر  با 21 نفر داوطلب که حدود 4 درصد آمار شرکت کنندگان آزمون سراسری در شهرستان تنگستان است.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان یاد آور شد: 64/4درصد از داوطلبان کنکور سراسری این شهرستان را خانم ها و 35/5 درصد را آقایان تشکیل می دهند.

حسین پولادیان با تاکید بر لزوم بسترسازی های مناسب و لازم برای برگزاری هر چه بهتر و مناسب تر کنکور سراسری در فضایی همراه با آرامش و به دور از استرس برای شرکت کنندگان گفت: 50 نفر عوامل اجرایی و حفاظتی از بین فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش در راستای ایجاد شرایط یکسان برای همه داوطلبان برای کنکور سراسری انتخاب شده اند که چند روز قبل از برگزاری جلسه توجیهی برای آنها تشکیل می شود.

, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه