اخبار داغ

گرگان میزبان اجلاس مدیرعاملان سازمانهای فرهنگی ورزشی شهرداری کشور / تشکیل شورای راهبردی رسانه ای سازمان

گرگان میزبان اجلاس مدیرعاملان سازمانهای فرهنگی ورزشی شهرداری کشور / تشکیل شورای راهبردی رسانه ای سازمان
سرپرست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از برگزاری اولین نشست مدیران عامل سازمانهای فرهنگی و ورزشی شهرداری های کشور در گرگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛  کریم علمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود : برای بهره مندی از تجربیات سایر استانها در حوزه فرهنگی ، ورزشی ، هنری و اجتماعی بنا داریم اولین نشست مدیران عامل سازمانهای فرهنگی ورزشی شهرداری های سراسر کشور را در گرگان برگزار کنیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

علمی افزود : دبیرخانه این اجلاس در گرگان مستقر خواهد شد تا نسبت به انجام امورات و هماهنگی های لازم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد .

,

وی تصریح کرد : شورای راهبردی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان با حضور فعالین رسانه ، فرهنگ و جامعه تشکیل شده تا بتواند در خصوص مدیریت فرهنگی شهر حساسیت های لازم را به مدیران سازمان انتقال دهد .

,

سرپرست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد : در سالهای گذشته اتفاقاتی در شهر می افتاد که می شد با یک مشاوره و همدلی آنها را حل کرد و قرار است شورای راهبردی این خلا را پر کند .

,

علمی اضافه کرد : این شورای راهبردی شامل کمیته های مختلف خواهد بود ودر ایام های مهم سال از جمله روز گرگان حضور فکری پررنگ خواهد داشت .

,

اانتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه